تکنولوژی های جدید از برنامه های دارای اولویت مخابرات به مشتریان است

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه یکی از برنامه های دارای اولویت مخابرات استان ارائه خدمات مطلوب و تکنولوژی های جدید مخابراتی به مشتریان است، گفت: به همین منظور سه پروژه مهم و کاربردی در شبکه دیتا با هدف افزایش ضریب امنیت ، حفظ و پایداری شبکه و بهینه سازی کیفیت دیتا در سطح استان به بهره داری رسیده است.

تکنولوژی های جدید از برنامه های دارای اولویت مخابرات به مشتریان است

آزاد حکمت، ضمن تشریح اقدامات اجرا شده در اجرایی کردن پروژه هایQOS,PAM و IPDR و صرف اعتبارات لازم برای نصب و راه اندازی تجهیزات فنی اظهار کرد: این مهم با کوشش و بهره گیری از توان و تخصص همکاران منطقه محقق شده است.

وی به اجرای پروژه QOS در 9 مرکز اشاره نمود و اضافه کرد: نصب و راه اندازی سامانه های سنجش شاخص های کیفی شبکه دیتا به صورت شبانه روزی، کنترل سنتر این شاخص ها به منظور حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از کاهش کیفیت از جمله اهداف مهم اجرای این پروژه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین اجرای پروژه PAM در سطح استان را اشاره و بیان نمود: افزایش ضریب امنیت دسترسی به تجهیزات شبکه دیتا، مجوز سطح دسترسی بر اساس میزان و نوع استفاده برای کلیه کاربران در این پروژه تعریف شده و تمام LOGها وEVENTهای مربوط ثبت و کنترل خواهند شد.

حکمت به مزایای پروژه فوق اشاره و اظهار داشت: پروژه PAM یکی از ساده ترین راه های آنالیز و کنترل کیفیت شبکه دیتا در سازمان ها، ادارات، نهادها وشرکت های بزرگِ دولتی وخصوصی است.

وی پروژه IPDR را یکی دیگر از پروژه های اجرا شده در حوزه شبکه دیتا اظهار داشت و اضافه کرد: با هدف امکان اعمال تنظیمات لازم در شبکه و بهینه سازی کیفیت سرویس های دیتا (اینترنت - اینترانت -MPLS) و نصب امکانات مورد احتیاج برای تحقق برنامه های افزایش کیفیت این حوزه، اقدامات عملیاتی پروژه ذکر شده در سطح استان انجام و به اتمام رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: برای توسعه، ارتقا، افزایش ضریب امنیت و بهبود کیفی و کمی خدمات و محصولات قابل ارائه مخابراتی به مشتریان، برنامه ریزی های خوبی با حضور مدیران و کارشناسان متعهد مخابرات منطقه کردستان تدوین شده است که براساس اولویت، در نظر دریافت موقعیت توپوگرافی و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان اجرا خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 846

به "تکنولوژی های جدید از برنامه های دارای اولویت مخابرات به مشتریان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکنولوژی های جدید از برنامه های دارای اولویت مخابرات به مشتریان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید