ثوری: سالگادو به دلیل مخالفت خانواده اش از راهنمایی تیم بوکس جوانان انصراف داد، هفته آینده مربی ایرانی انتخاب خواهیم کرد

به گزارش مجله آزات وب، رئیس فدراسیون بوکس گفت: پدرو سالگادو با ارسال ایمیلی ضمن عذرخواهی از حضور در ایران و راهنمایی تیم بوکس جوانان انصراف داد.

ثوری: سالگادو به دلیل مخالفت خانواده اش از راهنمایی تیم بوکس جوانان انصراف داد، هفته آینده مربی ایرانی انتخاب خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که قرار بود پدرو سالگادو، مربی کوبایی 10 بهمن ماه برای راهنمایی تیم جوانان بوکس ایران وارد کشورمان گردد، شب گذشته با ارسال ایمیلی از حضور در کشورمان عذرخواهی کرد.

حسین ثوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد انصراف سالگادو از حضور در ایران گفت: در حالی که سالگادو با فدراسیون بوکس به توافق رسیده بود و قرار بود این مربی 10 بهمن ماه به ایران بیاید، شب گذشته(شنبه) با ارسال ایمیلی، ضمن عذرخواهی از راهنمایی تیم جوانان انصراف داد. دلیل این تصمیم را نیز مخالفت خانواده اش با حضور در ایران بیان کرد.

وی در مورد برنامه های فدراسیون بوکس برای تیم جوانان بیان کرد: پرونده حضور سالگادو با این اتفاق بسته شد و برای اینکه اتلاف وقت صورت نگیرد تا هفته آینده یک سرمربی ایرانی را برای راهنمایی این تیم انتخاب خواهیم کرد. همه کارها برای حضور سالگادو در ایران صورت و حتی ویزای او نیز صادر شده بود، اما با تصمیم این مربی از مربی ایرانی استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 149

به "ثوری: سالگادو به دلیل مخالفت خانواده اش از راهنمایی تیم بوکس جوانان انصراف داد، هفته آینده مربی ایرانی انتخاب خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثوری: سالگادو به دلیل مخالفت خانواده اش از راهنمایی تیم بوکس جوانان انصراف داد، هفته آینده مربی ایرانی انتخاب خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید