مجذوب کننده ترین سواحل دنیا را بشناسید

به گزارش مجله آزات وب، آشنایی با مجذوب کننده ترین سواحل دنیا

از مجذوب کننده ترین سواحل دنیا چه می دانید؟ در واقع آفتاب درخشان و آبی بیکران دریا، ساحل ها را به مجذوب کننده ترین استراحتگاه های دنیا تبدیل کرده است. سواحل یکی از بهترین مکان های تفریحی در طول تمامی فصول هستند. غالبا سواحل را برای رویاپردازی و گذراندن اوقاتی بینظیر انتخاب می کنند. چرا که آرامش دریا و همگونی رنگ ها، حال و هوایی رویایی به گردشگران می بخشد.

مجذوب کننده ترین سواحل دنیا را بشناسید

نظاره کردن موج های دریا و قدم زدن بر روی شن های داغ ساحل به تنهایی حال و هوایی وصف ناپذیر ایجاد می کند. این درحالی است که سواحل مجذوب کنندهی در نقاط مختلف دنیا وجود دارند که چشم انداز های بکر و زیبای آنها زبانزد است. اگر قصد سفری رویایی دارید، سواحل انتخاب مناسبی خواهند بود. در این مقاله قصد داریم 10 ساحل مجذوب کننده در دنیا را معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

ساحل ناواجیو، یونان

ناوگیو ، یک خلیج کوچک و خلوت در ساحل شمال غربی جزیره زاکینتوس است. زیبایی این ساحل سبب شده است تا عکس های دیدنی آن در فضای مجازی بسیار پخش شود. ساحلی سفید با صخره های سرسبز در کنار دریای بیکران و طلوع خورشید صحنه ای چشمگیری را ایجاد کرده است.

دیدنی صخره های شیب دار و آب های فیروزه ای رنگ دریای یونان نفس ها را در سینه حبس می کند و شوری عمیق را به جان تزریق می کند. جالب است بدانید که ساحل ناواجیو فقط با قایق قابل دسترسی است، اما مطمئناً ناواجیو به نام یکی از مجذوب کننده ترین سواحل دنیا ارزش سفر را دارد.

ساحل Anse Source dArgent، سیشل

اگر می خواهید بهشت برای شما تداعی شود، ساحل مشهور سیشل را از دست ندهید. سیشل یکی از مجذوب کننده ترین سواحل دنیا را دارد. آبی نیلگون دریای سیشل با ماسه های سفید رنگ همراه درختان نخل تاب خورده و تکه سنگ های گرانیتی، مسحور کننده ترین چشم انداز را رقم زده است.

تمامی اجزای این ساحل در بهترین حالت ممکن در کنار هم قرار گرفته اند. زندگی در سواحل دریای لا دیگو، آرام و بدون قیل و قال است. اگر می خواهید در بهشت پا بگذارید و از دلمشغولی ها فارغ شوید، ساحل Anse Source dArgent انتخاب مناسبی خواهد بود.

ساحل عشاق، کابو سان لوکاس

ساحل عشاق رو به روی دریای کورتز واقع شده است. صخره های ساحل از دو طرف با دریا احاطه شده اند. شنزارهای کرم رنگی که با آب های کریستالی احاطه شده اند، چشم انداز ای چشم نواز را برای گردشگران رقم می زند.

مسافران می توانند با قایق به ساحل عشاق که یکی از مجذوب کننده ترین سواحل دنیا است، سفر کنند. بسیاری از گردشگران، ساحل عشاق را به دلیل خلوتی و آرامبخش بودن آن را انتخاب می کنند. این ساحل برای غواصی و صخره نوردی هم پیشنهاد می شود.

ساحل وایتهاون، استرالیا

چشم نوازی آب های فیروزه ای رنگ دریا با ماسه های سفیدرنگ ساحل تنها با توصیف قابل درک نخواهد بود. بلکه باید عزم سفر کرد و گرمای شن ها و خنکای آب دریا را زیر پوست حس کرد. ساحل مجذوب کننده وایتهاون را می توان بدون تردید یکی از مجذوب کننده ترین سواحل دنیا دانست.

این ساحل همچون نگینی فیروزه ای در کشور استرالیا خودنمایی می کند. اما زیبایی های ساحل وایتهاون به دریا و ساحل آن محدود نمی شود. چرا که در امتداد ساحل، تپه ی دیدنیی Hill Hill واقع شده است. چشم انداز سرسبز تپه با آب های کریستالی، بکرترین چشم انداز را در دنیا رقم می زند.

ساحل پرا نانگ، تایلند

پرا نانگ در شبه جزیره Railay واقع شده است. این ساحل مجذوب کننده با صخره های سنگ آهک سر به فلک کشیده و غرق در آبهای زمردی کم عمق دریا احاطه شده است. اگر به تایلند سفر کردید، از دیدن این ساحل مجذوب کننده غافل نشوید. ساحل پرا نانگ برای صخره نوردان هم منطقه ای دیدنیی و مجذوب کننده است، زیرا علاوه بر چشم انداز ها فوق العاده صخره های سبزرنگ، صخره نوردی هیجان انگیزی را برای آنها رقم می زند.

ساحل ماسه سیاه Waianapanapa، مائوئی

ساحلی با ماسه های سیاه رنگ برای تمامی مردم دنیا تصویری غیرمعمول به تعداد می آید. اما ساحل ماسه های سیاه رنگ در پارک 120 هکتاری Waianapanapa واقع شده است. ساحلی با رنگ مشکی که با گیاهان گرمسیری سرسبز و صخره های سیاه رنگ احاطه شده، تصویری خارق العاده را خلق می کند.

این ماسه های سیاه رنگ چند صد سال پیش از طریق گدازه های صخره ها ایجاد شده است. این ساحل آرامشی اسرارآمیز دارد. گردشگران علاوه بر ثبت لحظات کم نظیر، می توانند از استخرهای آب شیرین نزدیک ساحل استفاده کنند.

ساحل فایفر، کالیفرنیا

ساحل مجذوب کننده فایفر با شن و ماسه های بنفش رنگی که دارد، چشم انداز ای باشکوه را رقم زده است. آبی فیروزه ای دریا همراه با ماسه های بنفش رنگ هنگام غروب خورشید، زیبایی این ساحل را به تصویر می کشد. رنگ ها در ساحل فایفر حرف اول را می زنند.

عکاسان بسیاری از سراسر دنیا برای مشاهده و ثبت لحظات بی نظیر به ساحل زیبای فایفر می فرایند. بنفش بودن ماسه های این ساحل به دلیل فرسایش تپه های منگنز ایجاده شده است. ساحل فایفر یکی از مجذوب کننده ترین سواحل دنیا به تعداد میرود، پس دیدنش را از دست ندهید.

سواحل جزیره کاکائو، مالدیو

در مالدیو چیزی به نام ساحل زشت وجود ندارد، اما ماسه های سفید بکر و آب های به رنگ یاقوت کبود در جزیره کاکائو کاملا خارق العاده اند. جزیره کاکائو COMO در سواحل خصوصی جزیره کافو در ساحل جنوبی ماله اقامتی لوکس را برای گردشگران خود ارائه می دهد.

گردشگران می توانند رو به روی دریای نیلگون اقامت کنند و یکپارچگی آسمان و دریا را به نظاره بنشینند. جزیره کاکائو حدود 31 کیلومتر یا 40 دقیقه با قایق تندرو از فرودگاه بین المللی ماله فاصله دارد. سواحل جزیره کاکائو مجذوب کننده ترین سواحل دنیا به تعداد می آیند.

Ses Illetes ، Formentera

یکی از زیباترین سواحل دریای مدیترانه، ساحل مجذوب کننده Ses Illetes در جزیره زیبای بالئری فورمنترا است. این ساحل یکی از محبوب ترین سواحل این منطقه به تعداد می آید. ساحل Ses Illete شفاف ترین دریای فیروزه ای که در امتداد دو طرف ساحل قرار گرفته است را دارد.

Ses Illetes برای شنا بسیار مناسب است زیرا ماسه های سفید رنگ به همراه آب های کم عمق کریستالی، خستگی را از تن ها می زدایند. جالب است بدانید که این ساحل 2 برج گشت زنی دارد و در تابستان ها غریق نجات هایی در این منطقه به صورت آماده باش هستند.

ساحل ایپانما ، ریودوژانیرو

می توان یکی از مجذوب کننده ترین سواحل دنیا را ایپانما دانست. جایی که زیبایی طبیعت با سازه های مدرن عجین شده است. ریتم زندگی در این ساحل، کوبنده و با حرارت در جریان است. شب های به یادماندنی با غروب های محسور کننده بر فراز آب، رویا را با حقیقت پیوند داده است.

در ساحل مجذوب کننده ایپانما برج های قد برافراشته در کنار دریای بیکران حسابی با یکدیگر خو گرفته اند. پس اگر انتظار ساحلی کاملا بکر را دارید شاید این ساحل انتخاب خوبی برایتان نباشد.

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1891

به "مجذوب کننده ترین سواحل دنیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین سواحل دنیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید