جزئیات کامل فروش فوری شاهین و کوییک اتومات از سه شنبه

به گزارش مجله آزات وب، متقاضیان از ساعت 14 روز سه شنبه 4 بهمن ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به مقدار مبلغ در بخشنامه باشند می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

جزئیات کامل فروش فوری شاهین و کوییک اتومات از سه شنبه

طرح نو فروش فوری محصولات شرکت سایپا از روز سه شنبه هفته جاری شروع خواهد شد.

متقاضیان از ساعت 14 روز سه شنبه 4 بهمن ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به مقدار مبلغ در بخشنامه باشند می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

گفتنی است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا انتها وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/11/03 کلیه فرایند های اعلام شده در این خصوص را تکمیل کنند.

برای اطلاع از شرایط فروش فوق العاده محصولات سایپا اینجا کلیک کنید.

بعلاوه امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 1401/11/04 به مدت 3 روز جهت متقاضیان این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش به وسیله تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی باشد.

منبع: تسنیم

منبع: فرادید
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2318

به "جزئیات کامل فروش فوری شاهین و کوییک اتومات از سه شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات کامل فروش فوری شاهین و کوییک اتومات از سه شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید