جزییات گیم پلی Marvels Avengers در کنار تریلر جدید آن منتشر شد

به گزارش مجله آزات وب، چند ماهی است که از نمایش اولیه می گذرد، ولی هنوز هم دقیقا نمی دانیم با چه چیزی طرف هستیم. به همین دلیل، استودیوی بازی سازی کریستال داینامیکس، سازنده بازی Marvels Avengers در قالب یک تریلر و هم چنین یک پست در وبلاگ پلی استیشن، کوشش نموده است تا دیدی کلی نسبت به گیم پلی بازی به ما دهد.

جزییات گیم پلی Marvels Avengers در کنار تریلر جدید آن منتشر شد

در ادامه، این توضیحات را برای تان قرار داده ایم.

همکاری بخش بزرگی از بازی است

بازی دو نوع ماموریت مختلف دارد. مراحل Hero Missions و مراحل Warzone Missions.

مراحل Hero Missions فقط تک نفره هستند و داستان اصلی بازی را تعریف می نمایند. این مراحل به شما اجازه می دهد تا یکی از قهرمانانا را در مرحله ای تعیین استفاده و سپس آن ها را به تیم خود اضافه کنید.

مراحل Warzone Missions را می توان به صورت تک نفره یا به همراه سه نفر دیگر از دوستان تان بازی کنید. در این مراحل اجازه دارید تا هر کدام از قهرمان ها را بهره ببرید. مراحل هم با توجه به قهرمان هایی که انتخاب نموده اید و تعداد بازی نماینده ها، به صورت اتوماتیک تنظیم می گردد.

می توانید هر کدام از قهرمانان را شخصی سازی کنید. بدین شکل که امکان انتخاب تجهیزات آن ها، مهارت های آن ها و لباس های آن ها وجود دارد. این موضوع باعث می گردد تا تجربه ای شخصی برای خود داشته باشید. برای مثال، یک بازی نماینده می تواند ثور را طوری شخصی سازی کند که حملات او وسعت بیشتری را پوشش دهند و از او برای کنترل جمعیت های بزرگ از دشمنان استفاده کند، در حالی که یک بازی نماینده دیگر ثور را طوری تنظیم می نماید که روی مبارزات تن به تن تمرکز داشته باشد.

دسترسی به بخش چند نفره از همان ابتدا آزاد است

می توان مستقیما و همان ابتدای کار، البته پس از تمام کردن مرحله آغازین و آموزشی بازی به اسم A-Day، سراغ بخش چند نفره است. با این حال، داستان بازی و بخش هایی که بازی ننموده اید در مراحل چند نفره لو خواهد رفت.

پیشرفت قهرمان در تمام بخش ها یکسان هستند

پیشرفت و شخصی سازی قهرمان های مختلف در تمام بخش های بازی یکسان خواهد بود؛ یعنی می توان از بخش داستانی و تک نفره مستقیما به بخش چند نفره رفت و همه چیز یک شخصیت را حفظ کرد. در بخش آنلاین هم بازی خودش درجه سختی را با توجه به تعداد نفرات تیم شما و شخصیت تان تنظیم خواهد نمود.

قابلیت های شخصی سازی قهرمان ها عمیق است

با بازی کردن امتیاز تجربه می گیرید و تراز شما بالا می روید. از امتیاز تجربه ای که گرفته اید برای ارتقای شخصیت ها و آنلاک کردن قابلیت های جدید استفاده می کنید. بیشتر این قابلیت ها، قدرت حملات شما را هم بالا می برند، ولی می توانید تمرکز خود را روی بخش های دیگر هم بگذارید.

برای هر کدام از قهرمان های بازی مجموعه زیادی تجهیزات مختلف طراحی شده است. هر کدام از این تجهیزات هم اعداد و ارقام و قدرت خاص خود و هم چنین درجه کمیابی متفاوتی دارند. می توان کاملا به یاری تجهیزات و مهارت های مختلف قهرمانان، هر شخصیت را به خوبی شخصی سازی کرد و تغییر داد. تجهیزات مختلف نه تنها می توانند قدرت شما را بالاتر ببرند، بلکه می توانند روی چگونگی و نحوه بازی کردن تاثیر بگذارند.

تجهیزات هم برای خودشان قابلیت هایی جداگانه دارند که آن ها را هم باید آنلاک کرد؛ قابلیت هایی مثل شارژ شدن سریع تر یک قابلیت یا احتمال آزاد کردن یک نیرو در صورت صدمه دیدن. مجموعه های مختلف از تجهیزات هم وجود دارند که اگر همه آن ها را پیدا و در کنار یکدیگر استفاده کرد، باز هم قابلیت های بیشتری به قهرمان ارایه می دهند.

در کنار تمام این ها، مجموعه بسیار زیادی از لباس های مختلف برای قهرمان ها وجود دارد که فقط جنبه ظاهری دارند. این لباس ها حس خاص بودن را به بازی نماینده ها می دهند.

لباس های فقط جنبه ظاهری دارند

بازی نماینده ها به هنگام شخصی سازی قهرمان ها این انتخاب را دارند تا برای قهرمان خود لباس های جدیدی آنلاک یا خریداری نمایند. این لباس ها هیچ تاثیری روی روند بازی نمی گذارند و بازی هم چنین هیچ نوع لوت باکس هم ندارد.

لباس ها با توجه به محبوبیت آن ها در کمیک ها و تاریخ هشتاد ساله دنیای مارول انتخاب شده و در بازی قرار داده شده اند. هم چنین لباس هایی هم وجود دارند که کاملا جدید هستند.

شخصیت های دانلودی رایگان خواهند بود

تعیین نیست چه تعداد شخصیت جدیدی قرار است پس از عرضه، به بازی اضافه گردد، ولی تمام آن ها طبق گفته کریستال داینامیکس، رایگان خواهند بود.

بازی Marvels Avengers قرار است در روز 15 می سال 2020 روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه گردد.

می توانید تریلر معرفی گیم پلی بازی را در ادامه ببینید.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 618

به "جزییات گیم پلی Marvels Avengers در کنار تریلر جدید آن منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات گیم پلی Marvels Avengers در کنار تریلر جدید آن منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید