جلسات هیئت پارلمانی ایران در دهلی نو بر مسائل مالی متمرکز است

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران : رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ادامه مذاکرات سیاسی دو کشور ایران و هند در دهلی نو، گفت: در پایتخت هند در مورد مسائل کلان مالی نیز با مسئولان این کشور مذاکراتی خواهیم داشت.

جلسات هیئت پارلمانی ایران در دهلی نو بر مسائل مالی متمرکز است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه پارلمانی خبرنگاران علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در فرودگاه ایندیرا گاندی دهلی نو در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از سفر هیئت پارلمانی ایران به بمبئی و اهداف سفر این هیات از حضور در دهلی نو چیست، گفت: از آنجا که بمبئی مرکز مالی کشور هند است، بنابراین بیشتر برنامه های هیئت پارلمانی ایران بر پایه گفت وگو با فعالان مالی است.

وی با بیان اینکه در این دیدارها کوشش کردیم تا با مسائل تجار هندی و ایرانی از نزدیک آشنا شویم، اضافه نمود: در بمبئی جلساتی نیز با رئیس مجلس ایالتی و فرماندار ایالت ماهاراشترا برگزار کردیم.

رئیس قوه مقننه کشورمان با اشاره به جلسه شب گذشته با فعالان مالی توضیح داد: عمده مذاکرات هیئت پارلمانی ایران در بمبئی بر مسائل مالی متمرکز بود که نتایج خوبی هم به دست آمد.

لاریجانی با اشاره به ادامه مذاکرات سیاسی دو کشور ایران و هند در دهلی نو، تاکید نمود: در پایتخت هند درخصوص مسائل کلان مالی نیز با مسئولان این کشور مذاکراتی خواهیم داشت، ضمن اینکه جلساتی نیز با علما و دانشمندان اسلامی و مراکز فکری این کشور برگزار می کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 577

به "جلسات هیئت پارلمانی ایران در دهلی نو بر مسائل مالی متمرکز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسات هیئت پارلمانی ایران در دهلی نو بر مسائل مالی متمرکز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید