در دسترس ترین مکان های دیدنی سنگاپور

به گزارش مجله آزات وب، با حمل و نقلی راحت به این مکان های جذاب سنگاپور بروید

شهر سنگاپور را می توان جزو شهرهایی در جهان به حساب آورد که از یک سیستم حمل و نقل عمومی عالی برخوردار است که به بازدیدنمایندگان و گردشگران یاری می نماید تا به آسانی به گردش و بازدید از دیدنی های شهر بپردازند. هنگامی که شما یک نقشه از خطوط متروی این شهر را در دست داشته باشید دیگر برای انتقال از یک بخش شهر به بخش دیگر آن مسئله ای نخواهید داشت. مردم در این شهر به انگلیسی نیز صحبت می نمایند و علائم و نشانه های مکان ها و هدایت و رانندگی و غیره به انگلیسی است. حال شما را با بعضی از جذابیت های شهری که در پی امکانات حمل و نقل به راحتی می توانید به آن دست پیدا کنید، به شما معرفی می کنیم.

در دسترس ترین مکان های دیدنی سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

باغ وحش سنگاپور (سنگاپور Zoo)

باغ وحش سنگاپور به عنوان بهترین باغ وحش جنگل باران در دنیا شناخته می شود که بسیار زیبا و چشم گیر است. در واقع این باغ وحش بسیار تمیز و با امکانات مناسب است و جانوران در محیط بومی خود به همراه گیاهان تازه در حال زندگی هستند. اورانگوتان های این باغ وحش بسیار دیدنی هستند و بازدیدکنندگان می توانند نوزادان و بزرگسالان این جانور را که از بالای چوب ها یا درختانی که آویزان شده و در حال خوردن موز هستند، تماشا کنند. این موزه همچنین از یک خانواده گسترده شامپانزده ها، گورخرها، میرکت ها meerkats (دم عصایی)، اژدهای کومودو komodo dragon (مارمولک های بسیار بزرگ)، موش کورها، ببرهای سفید، کانگوروها و دیگر جانوران مختلف برخوردار است. گردشگران می توانند غذا دادن بعضی از حیوانات را نیز مشاهده کنند.

تماشای این باغ وحش سه ساعت زمان می برد. در صورتی که این گردش سه ساعته و بازدید جانوران آن شما را راضی نکرد و خواستار نزدیکی بیشتر با حیات وحش هستید، این باغ وحش از سیاحت های شبانه (Night Safari)، سفرهای رودخانه ای (River Safari به همراه جنگل پانداهای بسیار بزرگ و پارک پرندگان جورونگ (Jurong) برخوردار است. در صورتی که گردشگران بخواهند بیش از یک پارک حیات وحش را بازدید کنند، می توانند از مجوز ویژه پارک ها استفاده کنند. برای یک تجربه شخصی و منحصر به فرد از حیات وحش این باغ وحش، به شما پیشنهاد می شود تا در برنامه صبحانه دادن اورانگوتان ها شرکت کنید. در واقع این برنامه تور رایگانی است که حمل و نقل شما از هتل را نیز شامل می شود و به شما اجازه می دهد تا یک نصف روز را در این باغ وحش گردش کنید و در صورت تمایل در برنامه صبحانه دادن اورانگوتان های دوست داشتنی نیز شرکت نموده و لذت ببرید.

آدرس: 80 Mandai Lake Rd, سنگاپور

پارک فورت کانینگ (Fort Canning Park)

در میان دژهای نظامی کشور سنگاپور، دژ کانینگ از یک دوره زندگی طولانی و متنوع برخوردار است. این دژ در سال 1850 میلادی ساخته شد و به عنوان یک سایت اصلی از استحکامات دفاعی سنگاپور شناخته می شود. در حال حاضر در زمان صلح، ساختمان اصلی این دژ صندلی نمایش مدرن گروه های هنری بوده و محوطه آن به عنوان یک پارک برای پیک نیک، کنسرت، نمایش تئاتر و برگزاری جشنواره های مختلف به کار می رود. از دیگر جاذبه های این پارک می توان به آثار تاریخی اوایل دوره تاریخ سنگاپور که به سده چهاردهم میلادی باز می شود، و خانه های ییلاقی شخصی سر استمفورد رافلز اشاره نمود. بازدیدکنندگان همچنین می توانند یک نسخه دوم از بازار ادویه رافلز را که در سال 1822 میلادی تاسیس شد و سپس در دهه 1980 میلادی در آن مجسمه های آسیان (Asean Sculpture) برپاشدند، را بازدید کنند.

آدرس: 51 Canning Rise, سنگاپور

جزیره سنتوسا (سنتوزا Island)

سنگاپور به خاطر ساحل هایش مشهور نیست اما در صورتی که گردشگر یا مسافری که به سنگاپور سفر نموده باشد و خواستار تفریحات ساحلی و دریافت حمام آفتاب باشد، می تواند به جزیره سنتوسا برود. ساحل سیلوسو (Siloso Beach) یک ساحل خوب و مناسب به نظر می رسد که گردشگران می توانند در آن به ورزش والیبال، که رایگان بوده بپردازند و یا با پرداخت هزینه تعیین، قایق سواری و اسکیت سواری را در لیست تفریحات خود قرار دهند. جاذبه های ساحلی دیگری در این جزیره وجود دارد که می توان به آکواریوم دنیای زیر آب، جایی که شما می توانید با دلفین ها شنا کنید، اشاره نمود.

به گردشگران پیشنهاد می شود تا در این جزیره به دیدن مجسمه مشهور مرلاین (Merlion) که دارای سر شیر و بدن ماهی است، بروند. شما می توانید برای رسیدن به بالای مجسمه از پله برقی بهره ببرید و در آن بالا از چشم انداز پانورامیک اطراف لذت ببرید. دژ سیلوسو (Fort Siloso) که تنها دژ حفظ شده سنگاپور است، نیز در این جزیره قرار گرفته است. در این جزیره تفریحات دیگری نیز وجود دارد که می توان به پرش با طناب، ورزش های آبی سی بریز (SeaBreeze) و جت سواری بر روی آب اشاره نمود.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 401

به "در دسترس ترین مکان های دیدنی سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دسترس ترین مکان های دیدنی سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید