در کارگاه های امروز سینماحقیقت چه می گذرد؟

به گزارش مجله آزات وب، پانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت در پنجمین روز برگزاری، میزبان دو کارگاه انتقال تجربه از مهدی آزادی و پیتر همیلتون است.

در کارگاه های امروز سینماحقیقت چه می گذرد؟

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کارگاه های انتقال تجربه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت با حضور 6 سینماگر ایرانی و 5 سینماگر بین المللی در این دوره برگزار می گردد.

مهدی آزادی و پیتر همیلتون دو سینماگری هستند که امروز دوشنبه 22 آذرماه در پنجمین روز از برگزاری پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت تجربیات خود را در کارگاه های جشنواره به صورت آنلاین در اختیار علاقمندان قرار می دهند. مهدی آزادی از ساعت 17 تا 19، کارگاه خود با عنوان تصویربرداری در سینمای مستند را برگزار می نماید.

مهدی آزادی مستندساز و دانش آموخته فیلمبرداری سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران است. آغاز فعالیت او با عکاسی و فیلمبرداری در فیلم های کوتاه دانشجویی و سینمای جوان بود. مهدی آزادی با فیلم لبیک در جشنواره سینما حقیقت برنده جایزه برترین فیلمبرداری از این جشنواره شد و در ادامه با فیلم مستند A157 نامزد دریافت سیمرغ از جشنواره سی و چهارم فیلم فجر شد. او فیلمبرداری ده ها فیلم مستند تلویزیونی و سینمایی و فیلمبرداری سایه های بی خورشید به کارگردانی مهرداد اسکویی را در کارنامه خود دارد.

پیتر همیلتون نیز از ساعت 19:30 تا 21، کارگاهی با عنوان راهبرد های پخش اینترنتی و استریمرها را برگزار می نماید. پیتر همیلتون مدیریت شرکت مشاوران پیتر همیلتون را بر عهده دارد که از سال 1987 در نیویورک مستقر است و خدمات توسعه کسب و کار را برای صنعت مستند ارائه می نماید.

استفاده از کارگاه های آنلاین جشنواره برای افرادی که پیروز به دریافت کارت جشنواره سینماحقیقت شده اند به وسیله خانه جشنواره روی سایت irandocfest.ir امکان پذیر است. طرح پرسش در بخش دوم کارگاه تنها برای افرادی مقدور است که پیش از جشنواره در کارگاه ها ثبت نام نموده اند. این افراد می توانند پرسش های خود را به وسیله صفحه ایسنتاگرام @defcacademy مطرح نمایند.

پانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم از 18 آذرماه آغاز شده و تا 25 آذرماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2062

به "در کارگاه های امروز سینماحقیقت چه می گذرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کارگاه های امروز سینماحقیقت چه می گذرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید