دومین جلسه کمیته راهبری بازنگری و تدوین برنامه راهبردی دانشگاه مازندران برگزار شد

به گزارش مجله آزات وب، خبرگزاری خبرنگاران- با حضور ریاست دانشگاه مازندران، دومین جلسه کمیته راهبری بازنگری و تدوین برنامه راهبردی دانشگاه مازندران برگزار گشت.

دومین جلسه کمیته راهبری بازنگری و تدوین برنامه راهبردی دانشگاه مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر، دومین جلسه کمیته راهبری بازنگری و تدوین برنامه راهبردی دانشگاه، با حضور اعضا در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزار گشت .

بر اساس این گزارش، دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه در این جلسه با اشاره به ضرورت وجود برنامه راهبردی منسجم، کارآمد با قابلیت اجرایی بالا، چابک و منعطف و هم شکل گیری نگاه سیستماتیک در بدنه دانشگاه، بر لزوم بهره گیری هوشمندانه از ظرفیت ها و ایفای نقش موثر و مشارکت همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه مازندران برای رشد، شکوفایی و رسیدن به جایگاه متعالی دانشگاه تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، دکتر وحدت ناظریان دبیر کمیته راهبری با اشاره به اقدامات کارشناسی اجرا شده و بررسی های کارگروه تدوین جهت تهیه و تنظیم برنامه راهبردی، به ارایه بخش های ماموریت، چشم انداز و اهداف کلان دانشگاه پرداخت و با رویکردی درون سازمانی به تحلیل نقاط قوت و ضعف موجود در دانشگاه پرداخته و هم بر مبنای نگرش برون سازمانی به فرصت ها و تهدیدهایی که متوجه دانشگاه مازندران است اشاره کرد.

در انتها این جلسه هم هر یک از اعضای کمیته راهبری به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1927

به "دومین جلسه کمیته راهبری بازنگری و تدوین برنامه راهبردی دانشگاه مازندران برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جلسه کمیته راهبری بازنگری و تدوین برنامه راهبردی دانشگاه مازندران برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید