برگزاری نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور در گرگان

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/گلستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از برگزازی نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور با حضور مهارت آموختگان پیروز کارآفرین در شهر گرگان اطلاع داد.

برگزاری نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور در گرگان

سیدعلیرضا حسینی طلب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز مهمترین محور پیشرفت، توسعه مهارت است، افزود: در راستای معرفی فرصت های شغلی مهارت محور مقرون به صرفه، اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان نمایشگاهی با حضور مهارت آموختگان پیروز کارآفرین مراکز آموزش فنی وحرفه ای و آکادمی های فنی وحرفه ای آزاد استان گلستان برگزار می نماید.

وی توضیح داد: هدف از اجرای این نمایشگاه ترویج فرهنگ اشتغال زایی مهارت آموختگان با سرمایه خرد، ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی به عنوان ضرورت اشتغال پایدار با تاکید بر مشاغل مقرون به صرفه، ارتقای فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه و حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین در راه اندازی کسب و کار است.

دبیر شورای مهارت استان افزود: دراین نمایشگاه سعی شده تعداد 40 حرفه آموزشی مراکز آموزش فنی وحرفه ای و آکادمی های فنی وحرفه ای آزاد که جهت راه اندازی مشاغل به سرمایه اندکی احتیاج دارد را به بازدیدکنندگان و خصوصا نسل جوان جویای کار معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر، در تاریخ 24 و 25 آذر ماه از ساعت 10 الی 18 در مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران گرگان واقع در شهرک ویلاشهر روبروی پارک با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد که از عموم مردم جهت بازدید دعوت بعمل می آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2066

به "برگزاری نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور در گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور در گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید