معرفی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی قزوین در جشنواره ایل سنگسری

به گزارش مجله آزات وب، جاذبه های گردشگری و محصولات تولیدی هنرمندان صنایع دستی استان قزوین در جشنواره ملی ایل سنگسری در مهدی شهر استان سمنان معرفی می شوند.

معرفی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی قزوین در جشنواره ایل سنگسری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه گذاری این استان با اعلام این خبر گفت: جشنواره ملی ایل سنگسری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و زندگی عشایری استان سمنان در بیش از 140 غرفه در مهدی شهر سمنان برگزار شده و استان قزوین با معرفی جاذبه های گردشگری این استان به وسیله توزیع پوستر، ارائه بسته های حاوی بروشور ، نقشه راهنمای استان و شهر، کتابچه معرفی استان و لوح فشرده در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

او گفت: همچنین به منظور آشنایی بازدیدنمایندگان و گردشگران با محصولات تولیدی صنایع دستی استان قزوین آثار هنرمندان این استان در رشته های زیور آلات سنتی و زیورآلات مسی در این جشنواره به معرض نمایش درآمده است.

محمدی اضافه نمود: جشنواره ملی ایل سنگسری تا تاریخ 17 آبان ماه در کوی دانشگاه مهدی شهر سمنان، پارک مهرگان گل های داوودی دایر است و علاقه مندان به بازدید از غرفه استان قزوین می توانند به سالن شماره 1 غرفه های شماره 34، 35 و 36 مراجعه نمایند.

برپایی نمایشگاه فرش های دستباف، رونمایی از المان ها، ادای احترام به شهدا، نمایشگاه صنایع دستی و پوشاک و رونمایی از کمپ سیاه چادرهای عشایر و ... از جمله برنامه های این جشنواره به شمار می رود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 630

به "معرفی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی قزوین در جشنواره ایل سنگسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی قزوین در جشنواره ایل سنگسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید