المپیاد بازی های الکترونیکی و رقابت های ورزشی دانشگاه آزاد مجازی برگزار می گردد

به گزارش مجله آزات وب، مسئول تمشیت اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: مسابقه بازی های رایانه ای و الکترونیکی و رقابت های ورزشی به صورت مجازی برای دانشجویان، استادان و کارکنان این دانشگاه برگزار می گردد.

المپیاد بازی های الکترونیکی و رقابت های ورزشی دانشگاه آزاد مجازی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نشست هم اندیشی مسئولان ورزش مراکز استان های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمدرحیم بیرقی مسئول تمشیت اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید .

در این نشست، بیرقی با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان و لزوم تداوم فعالیت های فرهنگی و ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب در دوره فاصله گذاری اجتماعی، گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و به منظور حفظ شور و نشاط فرهنگی و ورزشی دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه در این دوره، برگزاری مسابقه بازی های رایانه ای و الکترونیکی و رقابت های ورزشی به صورت مجازی در دستور کار اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه قرار گرفته است.

مسئول تمشیت اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، اضافه کرد: پیش نویس آیین نامه برگزاری این مسابقه ها که در واقع المپیاد مجازی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می آید، با هم اندیشی و همکاری مسئولان ورزش و تربیت بدنی دانشگاه تهیه شده است و پس از مشورت با مسئولان ورزش مراکز استان ها، طی روزهای آینده نهایی و ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقه بازی های رایانه ای و الکترونیکی پس از آنالیز های لازم و تایید فدراسیون ورزش های همگانی برگزار خواهد شد، اعلام نمود: در این خصوص پیوست های فرهنگی که در تمامی فعالیت های فرهنگی و ورزشی دانشگاه مد نظر است، لحاظ خواهد شد.

بیرقی با اشاره به اینکه این المپیاد می تواند یک تجربه ارزشمند برای دانشگاه باشد و در سال های آینده نیز به شکل بهتری برگزار گردد، گفت: قطعاً دوران پساکرونا، دوران متفاوتی نسبت به گذشته خواهد بود و در بسیاری از فعالیت های آموزشی و ارتباطی، از شیوه های نوین به شکل جامع تری بهره مند خواهیم شد.

مسئول تمشیت اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه المپیاد بازی های الکترونیکی و مجازی برای فرزندان اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع و موضوع ورزش و همچنین برنامه ریزی برای مناطقی را که استعداد برگزاری مسابقه های محلی و بومی را به صورت مجازی دارند، از دیگر برنامه های این اداره کل در دوره فاصله گذاری اجتماعی برشمرد.

در این نشست، علی زند مدیر ورزش قهرمانی و همگانی و همچنین کامران کتال رئیس اداره مسابقه ها و انجمن های ورزشی نیز درباره جزییات برگزاری المپیاد بازی های الکترونیکی و رقابت های ورزشی به صورت مجازی در رشته های کاراته، تکواندو و ووشو (حرکت های نمایشی) طناب زنی، روپایی، شنای سوئدی و بارفیکس، با مسئولان ورزش مراکز استان های دانشگاه آزاد اسلامی گفتگو کردند.

لازم به ذکر است، شرکت نمایندگان در این مسابقه ها، فیلم مربوط به فعالیت ورزشی خود را با توجه به قوانین مربوط، در کانال الکترونیکی که به همین منظور راه اندازی شده است، بارگذاری و سپس داوران آنها را آنالیز نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1106

به "المپیاد بازی های الکترونیکی و رقابت های ورزشی دانشگاه آزاد مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیاد بازی های الکترونیکی و رقابت های ورزشی دانشگاه آزاد مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید