پهنای باند سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا (س) افزایش یافت

به گزارش مجله آزات وب، براساس اعلام دانشگاه الزهرا (س) پهنای باند سامانه های مجازی این دانشگاه به صورت رایگان افزایش یافته است.

پهنای باند سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا (س) افزایش یافت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعلیق کلاس های حضوری به دلیل رعایت الزامات بهداشتی، دانشگاه از هفته دوم اسفندماه اقدام به ارائه 2249 درس در نیم امسال در سامانه آموزش الکترونیک (lms) و کلاس های آموزش همزمان کرد که 35 درصد آن بصورت کلاس آنلاین همزمان و 65 درصد دیگر به وسیله سامانه lms انجام شد.

با اتخاذ تدابیر بیشتر، دانشگاه الزهرا (س) در اقدام اخیر خود به منظور توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات و تسهیل فرایند آموزش مجازی در شرایط موجود، افزایش پهنای باند تخصیص یافته به سامانه های آموزش مجازی و سرویس های برخط دانشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.

بر همین اساس، با توجه به پیگیری ها و مذاکرات اجرا شده، پهنای باند تخصیص یافته به سامانه های آموزش مجازی و سرویس های برخط دانشگاه از 358 M به 620 M افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1085

به "پهنای باند سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا (س) افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهنای باند سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا (س) افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید