روزی روزگاری بوکسور با نیم نگاهی به مسائل اجتماعی مقابل دوربین می رود

به گزارش مجله آزات وب، فیلم سینمایی روزی روزگاری بوکسور به کارگردانی مهرداد خان، نویسندگی عباس درخشانی و تهیه کنندگی محمد نوروزی با پرداختن به مسائل اجتماعی وارد مرحله پیش تولید شد.

روزی روزگاری بوکسور با نیم نگاهی به مسائل اجتماعی مقابل دوربین می رود

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مهردادخان کارگر دان فیلم روزی روزگاری بوکسور گفت: این فیلم در دهه 50 روایت خواهد شد و داستان زندگی غیرت عبدالله زاده را به تصویر خواهد کشید که بوکسوری توانمند است او در جایی از زندگی خود دچار یک لغزش میشود که در پی آن با ماجرا هایی روبرو می شود که قصه فیلم سینمایی روزی روزگاری بوکسور را رقم میزند.

محتوای این فیلم سینمایی در برخی از سکانس های خود به شدت وابسته به موسیقی متن است به همین دلیل نوع این موسیقی برای من به عنوان کارگردان از مهم ترین شاخصه ها محسوب میشود و از این جهت برای فیلم روزی روزگاری بوکسور

کاندید های خوبی را برای خوانندگی تیتراژ در نظر گرفته ایم که با قطعی شدن نام او در خبر های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

خان کارگردان جوان و خوش آتیه کشورمان که پیش از این سابقه کارگردانی هشت فیلم کوتاه و پنج اثر نمایشی را در کارنامه خود ثبت کرده

به زودی اولین اثر سینمایی خود را با عنوان روزی روزگاری بوکسور را مقابل دوربین خواهد برد.

همچنین این اثر با بهره گیری از تجربیات نقش آفرینان چهره و شناخته شده مقابل دوربین خواهد رفت.

خان که این اثر اولین فیلم سینمایی او محسوب میشود در خصوص این فیلم بیان نمود: در این فیلم در هر لحظه مخاطب باید منتظر یک غافلگیری بزرگ باشد

همچنین در ساخت این اثر با خواندن فیلم نامه آن ترغیب شدم تا کارگردانی این کار را به نام خود رقم بزنم.

از آنجا که پیش از این کار با عباس درخشانی در دو اثر نمایشی به نوشته و کارگردانی ایشان همکاری داشتم تصمیم گرفتم او را به عنوان نویسنده و مشاورکارگردان در ساخت فیلم روزی روزگاری بوکسور در کنار خود قرار دهم و از تجربیات وی در ساخت و تولید این اثر بهره گیرم.

او خاطر نشان کرد: برای انتخاب بازیگر های این فیلم حساسیت خاصی دارم خصوصاً نقش اول آن که کاراکتری به نام غیرت است چرا که این شخصیت را پیش تر در نمایشی به کارگردانی عباس درخشانی به روی صحنه رفتم.

او اضافه کرد: حسین امیریان و صبا صادقی دستیاران کارگردان، محمد نوروزی مدیر تصویربرداری، عسل حسنی طراح لباس، اسلامعلی کوچکی مشاور رسانه، شاهپور صالحی طراح صحنه، حنان ظریف باقری طراح گریم، سینا ثریا نژاد مدیر تولید، بهروز صادقی دستیار تولید، سوگند معصومی نژاد عکاس از عواملی هستند که تا به امروز با این پروژه سینمایی قرارداد بستند.

گفتنی است، در حال حاضر فیلم سینمایی روزی روزگاری بوکسور در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر و تکمیل بیشتر عوامل واقع شده است و این مرحله حدود یک ماه تا چهل روز به طول می انجامد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2126

به "روزی روزگاری بوکسور با نیم نگاهی به مسائل اجتماعی مقابل دوربین می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزی روزگاری بوکسور با نیم نگاهی به مسائل اجتماعی مقابل دوربین می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید