زمان عرضه جدیدترین مدل های مک بوک اعلام شد

به گزارش مجله آزات وب، دیجیاتو نوشت: به نظر می رسد مک بوک پرو M3 به مرحله فراوری انبوه نزدیک می گردد، اما مک بوک ایر M3 هنوز در مرحله آزمایش تأیید مهندسی قرار گرفته است.

زمان عرضه جدیدترین مدل های مک بوک اعلام شد

به گفته مارک گرمن از بلومبرگ، مک بوک پرو M3 احتمالاً در اوایل سال 2024 وارد بازار می گردد. مک بوک ایر M3 نیز چند ماه بعد آن عرضه خواهد شد. گرمن قبلاً پیش بینی نموده بود که مک بوک ایر با تراشه نو ممکن است در ماه اکتبر (مهر/آبان 1402) معرفی گردد، اما او اکنون می گوید عرضه این دو مک بوک شاید تا بهار و تابستان سال آینده میلادی عقب بیفتد.

احتمال عرضه مک بوک های M3 در دی ماه 1402

گرمن در گزارش خود می گوید مک بوک های ایر 13 و 15 اینچی با پردازنده M3 اکنون در مرحله آزمایش تأیید مهندسی (EVT) قرار دارند. از سوی دیگر، مک بوک های پرو M3، در مراحل بعدی قرار دارند و به فراوری انبوه نزدیک می شوند. طبق گزارش گرمن، مک بوک های پرو 14 و 16 اینچی با تراشه های M3 پرو و M3 مکس به مرحله تست اعتبارسنجی طراحی (DVT) رسیده اند. بدین ترتیب احتمال عرضه مک بوک ها باید از اوایل 2024 تا بهار آن سال وجود دارد. اپل مک بوک های پرو قبلی با تراشه های M2 پرو و M2 مکس را در ژانویه (دی ماه 1401) عرضه کرد.

بعلاوه گزارش گرمن شایعات اخیر مبنی بر معرفی آیپدهای نو در هفته جاری را رد می نماید. طبق گزارش سایت های Supercharged و 9to5Mac، آیپد ایر و آیپد مینی تراشه های نوی دریافت می نمایند و گرمن هم می گوید انتظار دارد این محصولات مشخصات ارتقایافته داشته باشند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 مهر 1402 بروزرسانی: 25 مهر 1402 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2417

به "زمان عرضه جدیدترین مدل های مک بوک اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان عرضه جدیدترین مدل های مک بوک اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید