ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم شهر و محله ، 180 واصد صنفی منطقه14سامان یافتند

به گزارش مجله آزات وب، به همت مسئولان شهرداری منطقه14تهران تا به امروز بیش از 180 واحد صنفی در محله های این منطقه ساماندهی شدند و این روند تا انتها سال در همه نقاط به اجرا در می آید.

ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم شهر و محله ، 180 واصد صنفی منطقه14سامان یافتند

خبرنگاران - مریم قاسمی : شهردار منطقه14 تهران در این باره گفت: ساماندهی سیمای شهری با هدف زیباسازی سیمای شهری و رفاه حال شهروندان از برنامه های مهم شهرداری منطقه در اسفندماه است به همین منظور و برای رسیدگی به شکایت های مردمی، بیش از 180 واحد صنفی در منطقه 14 ساماندهی شدند.

محمد امین سالاری پور با اشاره به هم اندیشی و تعامل انجام شده با نیروی انتظامی، راهور و نهادهای مرتبط و متولی برای ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم ادامه داد: رسیدگی به تخلف واحدهای صنفی، وانت بارها و گاری ها، ایمنی اماکن تجاری، کیوسک های مطبوعاتی و... از برنامه هایی است که در این زمینه انجام شد.

شهردار منطقه14 افزود:در این برنامه علاوه بر اینکه از واحدهای صنفی بازدید و به آنها اخطاریه صادر شد، موانع فیزیکی معابر عمومی که موجب تداخل در عبور و مرور و نارضایتی شهروندان به داخل واحدهای صنفی بود، برچیده شد.

سالاری پور در این رابطه افزود: یکی دیگر از برنامه های مسئولان شهرداری منطقه 14 در این زمینه بازدید از کیوسک های مطبوعاتی، جمع آوری دخانیات، شست وشو و رنگ آمیزی کیوسک های مطبوعاتی است که برای کاهش آلودگی های زیست محیطی و افزایش رضایت و دلپذیرتر شدن زندگی شهرنشینی در منطقه اجرایی شده وظ ادامه دارد.

لازم به ذکر است؛ پایش مستمر شرایط واحدهای کسبی، برطرف سدمعبر وانت ها برای برطرف مزاحمت تردد برای ساکنان وعابران پیاده به طور مستمر با کوشش مدیران و نیروهای ستادی، اجرایی و کارگران خادم نواحی شش گانه منطقه14 انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2332

به "ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم شهر و محله ، 180 واصد صنفی منطقه14سامان یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم شهر و محله ، 180 واصد صنفی منطقه14سامان یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید