سرعین با برگزاری جشنواره به استقبال گردشگران زمستانی می رود

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، قادر تقی زاده پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری جشنواره زمستانی سرعین تاکید نمود که این جشنواره برای سومین دوره و با هدف توسعه گردشگری و خروج از گردشگری تک فصلی برگزار خواهد شد.

سرعین با برگزاری جشنواره به استقبال گردشگران زمستانی می رود

از سفر با قیمت تور کانادا در ایام عید لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه سرعین با دارا بودن جاذبه های مطلوب به عنوان قطب گردشگری کشور شناخته می گردد، توضیح داد: این شهرستان به دلیل برخورداری از شرایط ویژه می تواند به قطب گردشگری زمستانی نیز تبدیل گردد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان با اشاره به ارائه تخفیف های ویژه برای گردشگران، مسافران و تورهای ورودی از کشور تاکید نمود که گردشگران منتظر تخفیف 60 درصدی مراکز اقامتی و 50 درصدی مجتمع های آب درمانی باشند.

وی این تخفیف ها را برای تورهای ورودی در بحث مراکز اقامتی 70 درصد و در بحث مجتمع های آب درمانی 60 درصد دانست و معرفی قابلیت های زمستانی، افزایش جذب گردشگر در فصل غیرپیک، ارتقا زمان اقامت گردشگران در زمستان و فعال سازی حوزه گردشگری را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.

به گفته تقی زاده علاوه بر این، برگزاری این جشنواره به افزایش تورهای ورودی، توسعه ورزش های زمستانی، رشد مسافرت های آخر هفته شهروندان این استان، معرفی ظرفیت های زمستانی، ایجاد نشاط اجتماعی و... را در پی خواهد داشت.

وی زمان برگزاری این جشنواره را از دوم تا 23 بهمن ماه جاری بیان کرد و یادآور شد: در قالب سه هفته برگزاری جشنواره برنامه های متنوعی نظیر ساخت تندیس های یخی و آدم برفی، رقابت های اسکی، تورگردی و... برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 804

به "سرعین با برگزاری جشنواره به استقبال گردشگران زمستانی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعین با برگزاری جشنواره به استقبال گردشگران زمستانی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید