سفر مقرون به صرفه به دبی ، چگونه با هزینه کم به دبی سفر کنیم؟؟

به گزارش مجله آزات وب، امروزه دبی، شهر گردشگر پذیری می باشد و از سرتاسر دنیا، گردشگران مختلفی را به سمت خود جلب می نماید تا از ساحل و مراکز خرید بی نظیر و .... تماشا نمایند. با وجود تمامی این جاذبه ها که گردشگر ها را به سمت خود می کشاند، هزینه سفر به دبی بالاست، زیرا به نوعی دبی یک شهر لوکس محسوب می گردد، البته شاید فکر کنید که تنها در صورتی که با تور دبی به این شهر سفر کنید، هزینه کمتری برای شما به بار خواهد آمد، اما در اینجا سعی داریم تا راهکار های سفر مقرون به صرفه به دبی را به شما نشان دهیم تا در عین حالی که در دبی به سرگرمی می پردازید، سفری کم هزینه داشته باشید. با خبرنگاران همراه باشید.

سفر مقرون به صرفه به دبی ، چگونه با هزینه کم به دبی سفر کنیم؟؟

دبی را بهتر بشناسید

گردشگران زیادی به این شهر می آیند. برخی ها می خواهند که تمام زمان خود را در این شهر بگذارنند، برخی ها هم تنها چند ساعت برای تماشا و گشتن در این شهر زمان دارند. از آنجایی که می توان گفت که دبی، شهری واسط برای ارتباطات بین المللی است. در بسیاری از سفرهای بین المللی، هواپیماها توقفی چند ساعته در این شهر در فرودگاه ابوظبی دارند، پس مسافرانشان در این چند ساعت می توانند به گشت و گذار بپردازند، البته این نکته حائز اهمیت است که برای گردشی چند ساعته احتیاج به وسایل حمل و نقل عمومی است که این وسایل هم همچون خورد و خوراک و ... هزینه بالایی دارند، اما راه های جزئی و خاصی هم برای کم کردن این هزینه ها وجود دارد.

مجله ای بین المللی برای اطلاعات شما

برای به دست آوردن اطلاعاتی چون تخفیف های هتل ها، رستوران ها، بسته های ویژه و .... برای سفر مقرون به صرفه به دبی، راه های دیگری هم به جز سایت وجود دارد. یکی از این راه ها یک مجله بین المللی است که تخفیف های شهرهای مختلف، انواع رستوران ها و ... را به جهانگرد ها معرفی می نماید، پس برترین کار بعد از ورودتان به دبی این است که این مجله را از کتاب فروشی ها و یا حتی سوپر مارکت ها تهیه کنید .

استفاده از سایتی محبوب

همچون تمامی شهرها و کشورها، دبی هم فصول مقرون به صرفه دارد و سفر مقرون به صرفه به دبی هم امکان پذیر است و یا حتی برخی دیگر در مواقعی حراج هم دارند، اما تمامی این اطلاعات را نمی توانید به راحتی به دست بیاورید. برای به دست آوردن این اطلاعات و استفاده از آن ها باید به شبکه جهانی که در دبی، بخش تجارت الکترونیک در حال فعالیت است و groupon.com نام دارد، بروید، زیرا تمامی این اطلاعات در این سایت نوشته شده اند. حتی می توانید زمان سفر خود را با این سایت هماهتگ کنید تا در زمان های حراج سفر کنید.

هتل های مقرون به صرفه

به طور کلی به غیر از طبقه بندی و درجه بندی معمول هتل ها، هتل های دبی بر دو نوعند. یک مورد هتل های لوکس و مجللی که هزینه های بسیار بالایی برای اقامت دارند، یعنی برای هر شب اقامت، مبلغی برابر با 150 تا 200 دلار را باید بپردازید و دیگری، هتل ها و اقامتگاه های مقرون به صرفه تر که تنها برای هر شب اقامت، 40 تا 50 دلار احتیاج به پرداخت هزینه وجود دارد و اما این هتل ها را به راحتی نمی توان پیدا کرد و برترین گزینه این است که از قبل این هتل ها را رزرو کنید، اما اگر باز هم بودجه شما برای سفر کمتر و محدود تر بود، می توانید در هاستل هایی که برای هر شب اقامت، مبلغی برابر تا 15 تا 25 دلار می گیرند، اقامت داشته باشید.

برانچ brunch میان وعده ای مقرون به صرفه

اگر بخواهید در خصوص هزینه سفر به دبی در بخش خورد و خوراک بیشتر بدانید، باید میان وعده برانچ را به شما معرفی کنیم. هزینه این میان وعده (در حدود 190 دلار ، برابر با 700 درهم) است. هرچند که به عنوان میان وعده، باز هم چندان مقرون به صرفه نمی باشد، اما می توان گفت که به نسبت بسیاری از غذاهای دیگر مناسب است. این میان وعده را در بین صبحانه و ناهار میل می نمایند و حتی بسیار در بین مردم بومی شهر هم پر هوادار است. به علت محبوبیت این میان وعده، آن را در بیشتر بوفه ها می توانید پیدا کنید، مخصوصا در روز های آدینه هر هفته که بوفه های بسیاری برای برانچ برپا می گردد.

رستوران های خوب دبی را بشناسید

برانچ در رستوران های دبی، قیمت های متفاوتی دارد، پس بهتر است قبل از ورود به رستوران و سفارش این میان وعده، اول به قیمت آن توجه کنید. برای مثال اگر بخواهیم به رستوران هایی اشاره کنیم که برانچی مقرون به صرفه دارند، می توان به رستوران هایی چون ویرهاوس (Warehouse)، راک باتوم (Rock Bottom) و وکسی اکانر (Waxy OConners) اشاره نمود که بسیار مقرون به صرفه هستند و یا رستوران خیابان دهم که قیمت برانچ آن به نسبت رستوران های لوکس، 80 دلار (295 درهم) کم می گردد.

پیتزای مقرون به صرفه بخورید

اگر بخواهید برای ناهار، فست فود و یا حتی به خصوص پیتزای مقرون به صرفه میل کنید تا هزینه سفر به دبی را کاهش دهید، بهتر است به فود کورت واقع شده در ورودی دبی مال، طبقه همکف در نزدیکی ورودی طبقه های بالای برج خلیفه که محلی به نام دیبونرز (Debonairs) است، بروید. این مغازه مقرون به صرفه، هزینه های پیتزایش در حدود 4 تا 6 دلار (یعنی در حدود 15 تا 22 درهم) است.

غذاهای خوب و مقرون به صرفه در منطقه های قدیمی دبی

رستوران های مقرون به صرفه قیمت دیگری هم در دبی وجود دارند که می توانید در آنجا غذاهای خوب ولی مناسبی بخورید، اما باید سعی کنید که از آن منطقه های مجلل دست بکشید و به دور از هتل ها و فضاهای مجلل، وارد منطقه های قدیمی دبی شوید. زیرا دارای رستوران های بی نظیری هستند. درست است که این رستوران ها قیمت هایی پایین تر یعنی پرسی 5 تا 7 دلار (20 تا 30 درهم) دارند، اما این موضوع چیزی از کیفیت غذاهای آن ها کم نمی نماید.

نکته :برای گردشگران ایرانی و یا حتی علاقه مندان به غذای ایران، رستوران الاستاد که یک رستوران ایرانی است، در این محله در نزدیکی ایستگاه قطار الفهیدی واقع شده است.

برترین وسیله حمل و نقل

از آنجایی که دبی شهری شلوغ است، حمل و نقل با تاکسی، چندان برای مسافران برای گشت و گذار خوشایند نمی باشد و هزینه سفر به دبی را افزایش می دهد، البته مسئله دیگری هم نیز وجود دارد و آن مسئله این است که تاکسی ها برای هر سفر، بین 11 تا 16 دلار (40 تا 60 درهم) می گیرند، پس اگر به غیر از زمان، به فکر بودجه سفرتان هم هستید، بهتر است از مترو بهره ببرید، زیرا هزینه بلیط این وسیله تنها 2 دلار (8 درهم) می باشد، البته یک مزیت دیگری هم که دارد، تعداد بالای ایستگاه هاست که دسترسی مسافران را به فرودگاه، تفرجگاه ساحلی و ... آسان می نماید. هرچند ممکن است مسئله ای پیش بیاید و ایستگاه مترو از مقصد مورد نظرتان دور باشد، اما جای نگرانی وجود ندارد. برترین کار این است که تا نزدیک ترین ایستگاه با مترو بروید و مابقی راه را با تاکسی طی کنید که این کار باعث می گردد تا تقریبا 8 دلار در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2310

به "سفر مقرون به صرفه به دبی ، چگونه با هزینه کم به دبی سفر کنیم؟؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مقرون به صرفه به دبی ، چگونه با هزینه کم به دبی سفر کنیم؟؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید