سیاست یک بام و دو هوای سازمان لیگ در برگزاری نشست های خبری

به گزارش مجله آزات وب، رفتارهای سازمان لیگ فوتبال در برگزاری نشست های خبری پیش از مسابقات تبدیل به سیاست یک بام و دو هوا شده است.

سیاست یک بام و دو هوای سازمان لیگ در برگزاری نشست های خبری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که در روز بازی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر، سازمان لیگ و باشگاه استقلال برای اجرای تبلیغات محیطی به توافق رسیده بودند، اما مشکل برگزاری نشست های خبری همچنان پابرجاست. روز گذشته این سازمان گفت که نشست خبری سرمربیان استقلال و سپاهان در محل سازمان لیگ برگزار خواهد شد و این در شرایطی است که باشگاه استقلال نشست بازی قبلی که میزبان بود را خودش برگزار کرد و بر ادامه این فرایند تاکید دارد.

این در حالی است که سازمان لیگ برای نشست خبری مسابقه پرسپولیس و طرفدار در هفته نهم لیگ برتر خبری مبنی بر اینکه نشست در چه محلی برگزار می گردد، منتشر نکرد. باشگاه پرسپولیس از قبل اعلام نموده بود که نشست خبری در هتل پارسیان برگزار می گردد و رضا عنایتی، سرمربی طرفدار نیز در نشست خبری که به میزبانی پرسپولیس برگزار گردید، شرکت کرد.

اینکه چرا سازمان لیگ سیاست یک بام و دو هوا در پیش گرفته و در یک مسابقه که میزبان پرسپولیس است کاری به برگزاری نشست ندارد و در بازی استقلال رفتار دیگری از خود نشان می دهد جای سؤال دارد.

مسئولان سپاهان اعلام نموده اند سرمربی تیم شان برای کنفرانس قبل از بازی به سازمان لیگ می فرایند و بنابراین امروز دو نشست خبری جداگانه همچون کنفرانس پیش از ملاقات استقلال و پرسپولیس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2053

به "سیاست یک بام و دو هوای سازمان لیگ در برگزاری نشست های خبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست یک بام و دو هوای سازمان لیگ در برگزاری نشست های خبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید