شستن کثیف ترین موی جهان بعد 26 سال !

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: کثیف ترین موی جهان متعلق به پیرمردی 80 ساله اهل چین بود که با ثبت رکورد در گینس و بعد از گذشت 26 سال شسته شد. 12 نفر از بستگان این مرد، شستشوی موهای او را انجام دادند.

شستن کثیف ترین موی جهان بعد 26 سال !

مو یکی از مسائل مهم در زیبایی چهره است موباید مراقبت و نگهداری گرددمونقش اساسی در ظاهر افراد دارد مو زیبا و سالم نیازمند مراقبت دارد مو در دراز مدت ممکن است دچار آسیب دیدگی گردد

کثیف ترین موی جهان متعلق به پیرمردی ساله اهل چین بود که با ثبت رکورد در گینس و بعد از گذشت 26 سال شسته شد. 12 نفر از بستگان این مرد، شستشوی موهای او را انجام دادند.

پیر مرد 80 ساله چینی بعد از گذشت 26 سال تصمیم گرفت به حمام برود. این اولین بار است که وی بعد از 26 سال موهای خود را شستشو می دهد. البته نکته جالب توجه این است که حتی پس از گذشت 26 سال هم موهایش را خودش نشست، بلکه 12 نفر از بستگان وی، مسئولت این کار خطیر و مشکل (از نظر این پیر مرد) را بر عهده گرفتند.

این 12 دلاک با استفاده از چند لیف و کیسه، این پیر مرد استثنایی را که طول موهای آن به میزان هشت فوت رسیده بود، شستند.

نزدیکان این مرد چینی می گویند، این پیر مرد چینی اکنون سعی می نماید نام خود را در کتاب گینس به عنوان رکورددار کثیف ترین مرد جهان که تا به امروز از آب برای شستن سرش استفاده نکرده است، ثبت کند.

منبع : منیبان

منبع: رکنا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2047

به "شستن کثیف ترین موی جهان بعد 26 سال !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شستن کثیف ترین موی جهان بعد 26 سال !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید