شهرداری ها تدوین طرح جامع مناسب سازی محیط شهری را در دستور کار قرار دهند

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: ضروریست شهرداری های تابعه تدوین و اجرای طرح جامع مناسب سازی محیط شهری را در دستور کار قرار دهند.

شهرداری ها تدوین طرح جامع مناسب سازی محیط شهری را در دستور کار قرار دهند

شهرام ملکی امروز (2تیر) در اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان کردستان در محل سالن اجتماعات بهزیستی استان با بیان این مطلب اظهار کرد: در چند سال اخیر کارهای زیربنایی فراوانی در حوزه مناسب سازی محیط شهری استان اجرا شده و در بعضی موارد به اسم طرح های نمونه کشوری مطرح شده است.

وی اضافه نمود: معلولین به اسم بخشی از جامعه نیازمند ارائه خدمات ویژه هستند و بایستی یاری به معلولین و کاهش مسائل تردد آن ها فرهنگ سازی گردد.

ملکی در بخشی دیگر سخنان خود از تخصیص 12 میلیارد تومان برای مناسب سازی به وسیله شهرداری ها در سالجاری در استان اطلاع داد و گفت: در سال گذشته بیش از شش میلیارد و 700 میلیون تومان از محل لایحه عوارض محلی شهرداری ها در بخش مناسب سازی معلولین در محیط شهری هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اعلام کرد: فرمانداری های تابعه به صورت مستمر با تشکیل کمیته های تخصصی شهرستانی مصوبات ستاد استانی را پیگیری نمایند.

وی بعلاوه با بیان این مطلب که با دستگاه های اجرایی استان که قانون مناسب سازی را رعایت ننمایند بر طبق قانون برخورد خواهد شد، در ادامه از دستگاه های اجرایی استان خواست تا با مناسب سازی معابر و ورودی های ادارات شرایط را برای تسهیل در مراجعه معلولین فراهم نمایند.

ملکی در خاتمه سخنان خود یادآور شد: مهندسین در ساخت و سازها بایستی نظارت بیشتری بر نحوه اجرای قانون مناسب سازی برای معلولین داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1874

به "شهرداری ها تدوین طرح جامع مناسب سازی محیط شهری را در دستور کار قرار دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ها تدوین طرح جامع مناسب سازی محیط شهری را در دستور کار قرار دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید