طراحی مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 لو رفت

به گزارش مجله آزات وب، سامسونگ در سال 2020، مچ بند هوشمند گلکسی فیت 2 را راهی بازار کرد و حالا بعد از چند سال انتظار، به نظر می رسد قرار است به زودی از نسل بعدی این گجت تحت عنوان گلکسی فیت 3 رونمایی گردد. روز گذشته رندرهایی از این مچ بند منتشر شد که جزئیات طراحی آن را به خوبی نشان می دهد.

طراحی مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 لو رفت

بر اساس این رندرها، گلکسی فیت 3 نسبت به نسل قبلی از نمایشگر بزرگتری بهره می برد و برای مقایسه باید بگوییم که فیت 2 دارای نمایشگر 1.1 اینچی بود. در این میان هنوز معین نیست که این مچ بند با چه سیستم عاملی راهی بازار می گردد. طبیعتا یک مچ بند هوشمند به احتمال زیاد به سیستم عامل WearOS مجهز نمی گردد و بنابراین مانند سایر مچ بند های هوشمند، نرم افزار پیچیده ای نخواهد داشت.

بر اساس این تصاویر، ظاهرا این مچ بند ضخامت بالایی دارد که البته ضخامت آن در حد ساعت های سری گلکسی واچ نیست. در بخش پایینی با سنسورها روبرو هستیم که به غیر از سنسورهای همیشگی، ممکن است سامسونگ از سنسور تشخیص دمای بدن استفاده نموده باشد. اما در کل در خصوص قابلیت های این گجت هنوز نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم.

با توجه به اینکه معمولا کمی قبل از رونمایی از محصولات شاهد ارائه رندرهای غیر رسمی از آن ها هستیم، به احتمال زیاد طی هفته های آینده اطلاعات بیشتری از این مچ بند فاش می گردد. در خصوص زمان معرفی هم ممکن است سامسونگ در کنار گوشی های سری S24، از این مچ بند هوشمند رونمایی کند.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1402 بروزرسانی: 20 آبان 1402 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2419

به "طراحی مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید