فعالیت 37 پایگاه اوقات فراغت ثابت و سیار در همدان

به گزارش مجله آزات وب، معصومه ابراهیمی هژیر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان، با بیان اینکه کانون پرورش فکری قدمت 60 ساله در شناسایی و پرورش استعدادهای هنری و ذوق ادبی دارد اضافه نمود: کانون پرورش فکری تنها مرکز تخصصی کودک و نوجوان در سطح کشور است که هدف اصلی آن ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

فعالیت 37 پایگاه اوقات فراغت ثابت و سیار در همدان

وی با اشاره به برنامه کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در فصل تابستان عنوان نمود: ثبت نام کلاس های تابستانی کانون از 15 خرداد آغاز و تا انتها این ماه ادامه دارد و آغاز کلاس ها از یکم تیرماه تا 15 شهریور است.

مدیرکل کانون پرورش،فکری بچه ها و نوجوانان استان همدان از برگزاری کارگاه های تخصصی ویژه بچه ها و نوجوانان اطلاع داد و توضیح داد: کارگاه ها در رشته های هنری، ادبی، فرهنگی، ورزشی برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه سال جاری 250 کارگاه تخصصی با شرکت 6 هزار دانش آموز برگزار می گردد گفت: سال جاری با همکاری دستگاه هایی چون آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته است.

ابراهیمی هژیر با اشاره به اینکه 33 پایگاه اوقات فراغت ثابت و چهار پایگاه اوقات فراغت سیار در استان همدان وجود دارد اضافه کرد: در همه این مراکز کانون پرورش فکری برای کلاس های تابستانی برنامه ریزی شده است.

وی از برگزاری کلاس های تابستانی در رشته های نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، بازیگری، نوشتن خلاق، قصه گویی، اوریگامی، نمایش عروسکی، تکواندو، زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان چینی، زبان عربی، انیمیشن، ویترای، معرق کاری و... اطلاع داد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2378

به "فعالیت 37 پایگاه اوقات فراغت ثابت و سیار در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 37 پایگاه اوقات فراغت ثابت و سیار در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید