قهرمان با 7 نامزد در راس نامزدی جوایز آسیا پاسیفیک اسکرین

به گزارش مجله آزات وب، تهران (پانا) - با معرفی نامزدهای جوایز آسیا پاسیفیک اسکرین قهرمان اصغر فرهادی و ماشین من را بران هاماگوچی ریوسوکه بیشترین نامزدی را از آن خود کردند.

قهرمان با 7 نامزد در راس نامزدی جوایز آسیا پاسیفیک اسکرین

به گزارش خبرگزاری مهر، دو فیلم قهرمان و ماشین من را بران که هر دو برای اولین بار در جشنواره فیلم کن سال جاری روی پرده رفتند بیشترین نامزدی را در میان نامزدهای جوایز آسیا پاسفیک اسکرین کسب کردند.

روز چهارشنبه با اعلام اسامی این نامزدها روشن شد هر دو فیلم نامزد کسب جایزه برترین فیلم، برترین کارگردانی، برترین فیلمنامه و برترین بازی یک بازیگر مرد شده اند.

در بخش برترین فیلم، فیلم شبی برای ندانستن از هند به کارگردانی پایال کاپادیا، قلم ساخته ناتالیا نازاووا از روسیه و شیطان وجود ندارد ساخته محمد رسولف دیگر مدعیان جایزه هستند.

نسیم احمد پور و شهرام مکری برای جنایت بی دقت در بخش فیلمنامه و وقت جیغ انار ساخته گراناز موسوی در بخش برترین فیلم بلند جوان از دیگر نامزدهای این جوایز هستند.

در مجموع 38 فیلم از 25 کشور آسیایی پاسیفیک نامزد کسب جوایز این دوره شده اند. در این میان ژاپن و ایران هر یک با 7 نامزدی پیشتاز هستند.

به گفته مسئولان این جوایز، به علت آغاز کرونا فیلم های سال جاری دربرگیرنده فیلم هایی هستند که از اواخر 2019 تا به امروز اکران شده اند.

برندگان این جوایز 11 نوامبر معرفی می شوند و مراسم اهدای جوایز در گولد کوست کویینزلند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1960

به "قهرمان با 7 نامزد در راس نامزدی جوایز آسیا پاسیفیک اسکرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان با 7 نامزد در راس نامزدی جوایز آسیا پاسیفیک اسکرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید