ماجراجویی در پوکت

به گزارش مجله آزات وب، قبل از این که با تور پوکت همراه شوید، به شما توصیه می‌کنیم با تفریحاتی که می‌توانید در طی سفر خود انجام بدهید، آشنا شوید و زمان لازم برای آن تفریح را در برنامه سفر خود در نظر بگیرید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام مناطق جزیره پوکت برای ماجراجویی عالی هستند.

ماجراجویی در پوکت

دماغه PROMPTHEP CAPE پوکت

دماغه ی Prompthep ممکن است به آن بزرگی ای که انتظارش را دارید نباشد اما باز هم تعداد بسیار زیادی توریست را هر بعدازظهر مخصوصا موقع غروب خورشید به خود جذب می کند؛ غروب های این دماغه واقعا دیدنی می‌باشد. اگر خواستید به این دماغه بروید حتما توقفی در منطقه آسیاب بادی داشته باشید و یک شام تایلندی خوشمزه را در یکی از رستوران‌ها امتحان کرده و یک ماجراجویی عالی را در تور پوکت تجربه کنید.

شهر قدیمی پوکت

مقاومت در برابر آن خیابان های پرتغالی با فروشگاه های زیبا و قصرهای باشکوه واقعا سخت می‌باشد. شهر قدیمی پوکت پر از کافه های کوچک، نانوایی و رستوران و غذاخوری های بزرگ و کوچک است که برای گذراندن یک نصف روز فراموش عالی و به یاد ماندنی، مکانی مناسب در تور پوکت به شمار می‌رود. همچنین می‌توانید سری به فروشگاه های محلی در نزدیکی ایستگاه قطار بزنید و خیابان های کوچک آن اطراف را با مردم محلی که در بیرون خانه‌های خود تجمع کرده و مشغول صحبت هستند، مشاهده نمایید.

جزیره فی فی در پوکت

جزیره ی فی فی هم که نیاز به معرفی ندارد. این جزیره همانجایی است که لئوناردو دی کاپریو در سال 2000، فیلم the beach را در این جزیره بازی کرد. در اینکه این جزیره مخصوصا شب ها بسیار شلوغ و پر از جمعیت است شکی نیست، اما آنقدر زیبا است که به یکی از بهترین جاذبه‌های تور پوکت برای شما تبدیل شود. در این جزیره می‌توانید انواع تفریحات را در نظر بگیرید از شنا و غواصی در آب های تمیز این جزیره گرفته تا ساحل گردی، رستوران گردی، خرید این جزیره صبح‌های نسبتا خلوتی را تجربه کنید و حتی بیشتر مغازه‌ها هم در بعد ازظهر و غروب که افراد برای گشت و گذار و خرید بیرون می‌روند، شروع به باز شدن می‌کنند. 

انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 652

به "ماجراجویی در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراجویی در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید