مدل های مدرن لامپ و لوستر اتاق نشیمن با طراحی بی نظیر

به گزارش مجله آزات وب، روشنایی نقش بسیار مهمی را در دکوراسیون خانه بازی می نماید اما این نقش را سخت می توان به صورت درست و دقیق تعریف کرد. مدل های مدرن لامپ و لوستر فقط ابزاری برای روشن کردن خانه در روزهای تاریک نیستند و همچنین نباید از آنها فقط بعنوان وسیله ای دکوری در چیدمان خانه استفاده کرد. یک طراح هیچوقت بدون توجه به کیفیت و شدت نور لامپ های چراغ ها، اقدام به انتخاب مدل مورد نظر خود نمی نماید بلکه ابتدا قبل از هر چیزی به آنالیز نحوه ارتباط و انفعال نور با سایر عناصر موجود در محیط می پردازد. در این مطلب با 4 نمونه از اتاق نشیمن هایی آشنا خواهیم شد که هر کدام از آنها استایل متفاوتی در نورپردازی پیاده نموده اند در نتیجه اگر شما هم بدنبال نمونه هایی جذاب برای سیستم روشنایی خانه خود هستید با توجه در شکل های زیر می توانید ایده های مناسبی برای تم نوری خانه خود پیدا کنید.

مدل های مدرن لامپ و لوستر اتاق نشیمن با طراحی بی نظیر

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

نورپردازی منزل با چراغ های دکوری و آویزی زیبا و منحصر بفرد

در نمونه زیر مشاهده می کنید که چراغ های سقفی توکار وظیفه روشن کردن محیط های حساس اتاق نشیمن را دارند و لامپ زمینی کنار مبلمان که به سبک صنعتی طراحی شده علاوه بر اینکه جلوه ای بسیار زیبا به دکوراسیون می دهد، نور مطلوبی برای مطالعه در شب را نیز فراهم می نماید. نتیجه چنین طرحی ایجاد فضایی بسیار شیک شده است. مسلما بسیاری از افراد ترجیح می دهند آخر هفته ها را بجای بیرون رفتن، در خانه خود و در چنین اتاق نشیمنی با یک کتاب داستانی هیجان انگیز سپری نمایند.

بهترین چینش مبلمان راحتی در اتاق نشیمن خانه بهمراه عکس

چیدمان اتاق نشیمن بعدی کاملا حول یک جفت لامپ کروی بسیار زیبا ارنج شده است، البته ترتیب چینش مبل ها بسیار ساده بوده، طوریکه لامپ ها داخل محیط نشیمن قرار می گیرند. این مدل لامپ های کروی هواداران بسیار زیادی دارند و به همین خاطر تقریبا در همه جا یافت می شوند. خطوط مارپیچ ارگانیک روی لامپ ها کاملا با کفپوش های چوبی و تم رنگی قهوه ای و خاکستری مبلمان همخوانی دارد.

انواع مدل چراغ سقفی و لوستر توپی و لامپ آویز / عکس

مدل لامپ هایی که در شکل های زیر مشاهده می کنید به لامپ های ادیسونی مشهور هستند و بخاطر داشتن سیم بلند برای سقف های بلند بسیار مناسب هستند. مجمموعه این لامپ ها از سقف های بلند آویزان می شوند و دقیقا محیط مد نظرتان در اتاق نشیمن را روشن می نمایند.

اما شاید ساده ترین لامپ برای اتاق نشیمن را بشود به لامپ زیر اختصاص داد، لامپ هایی که برای دکوراسیون مدرن و معاصر بسیار مناسب هستند.

منبع: اتاق
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1411

به "مدل های مدرن لامپ و لوستر اتاق نشیمن با طراحی بی نظیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های مدرن لامپ و لوستر اتاق نشیمن با طراحی بی نظیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید