آشنایی با مراکز خرید بانکوک تایلند

به گزارش مجله آزات وب، خرید کردن در بانکوک یکی از کارهای لذت بخش برای مسافران است . این شهر پر است از مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی که هر کسی را راضی نگه میدارد . مراکز خرید بانکوک در حد بهترین مراکز خرید دنیا هستند . ساعتنها بدون احساس خستگی در بازارهای بانکوک بچرخید و از خرید لذت ببرید . البته در صورتی هم که خسته شدید ، می توایند به رستوران های مراکز خرید بروید و خستگی در کنید . در ادامه با بهترین مراکز خرید در بانکوک آشنا خواهید شد .

آشنایی با مراکز خرید بانکوک تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

معرفی مراکز خرید بانکوک

بانکوک شهری است که می توانید هر آنچه را که لازم دارید ، تهیه کنید . تنوع در بازارهای بانکوک حرف اول را می زند . در این مراکز خرید انواع فروشگاه های برند جهانی ، فروشگاه های کتاب ، لوازم جانبی و انواع لوازم لوکس را خواهید دید . در فصل های خلوت هم اگر گذرتان به بانکوک بیفتد می توانید تخفیفات خوبی به دست بیاورید . البته این زمان ها هوا گرم است و پیشنهاد می کنیم وقتتان را در مراکز خرید که هوای مطبوع دارند ، بگذرانید .

از جدیدترین مراکز خرید در بانکوک می توان مرکز پلازا راما 9 و ترمینال 21 اشاره نمود . مرکز خرید Gaysorn ، انتخاب خوبی برای خرید وسایل الکترونیکی است . MBK مخصوص موبایل و لوازم جانبی است . اگر هم قصد خرید لباس کودک ، لباس های ارزان و انواع پوشاک هستید ، به Platinum Fashion Mall سری بزنید . سنترال ورلد نیز برای غذا و نوشیدنی محبوب است .

از مشهورترین بازارهای بانکوک ، بازار شبانه است . انواع لباس ، ساعت ، لوازم آرایشی ، کیف و کفش و … را می توانید در این بازار خریداری کنید . البته توجه کنید که این وسایل تقلبی هستند .

یکی دیگر از محبوب ترین مراکز خرید تایلند ، بازار شناور است که محل مناسبی برای خرید انواع میوه و سبزی ، غذاهای محلی و انواع سوغاتی است .

منبع: لذت سفر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 239

به "آشنایی با مراکز خرید بانکوک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید