مصاحبه مارسلو، اولین حاشیه برای لوپتگی

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران ، مارسلو در جریان برد چهار بر یک رئال مادرید مقابل خیرونا تعویض شد. این در حالی بود که او مشکلی از نظر ادامه بازی نداشت.

مصاحبه مارسلو، اولین حاشیه برای لوپتگی

خولن لوپتگی، مربی تیم او را در دقیقه 60 تعویض کرد و این بازیکن 30ساله جایش را به رافائل واران داد. مارسلو پس از بازی گفت: من از این تعویض تعجب کردم اما به تصمیم مربی احترام می گذارم. من می خواستم به بازی ادامه دهم چون صد درصد آماده بودم.

ما در مسیر صحیحی هستیم و مطمئنم که در هر بازی بهتر خواهیم شد. ما امروز عالی بازی کردیم و سه امتیاز را هم گرفتیم.

از لوپتگی درباره این تعویض سوال شد و این مربی سابق تیم ملی اسپانیا گفت: ما می خواستیم در دفاع فشرده تر بازی کنیم و تمرکزمان را روی بازی هوایی بهتر بگذاریم، چون حریف در هوا خیلی خوب بود.

مادرید در این بازی ابتدا عقب افتاد اما در نهایت پیروز شد. آنها به این ترتیب در دو بازی اول خود در این فصل لالیگا برنده گردیده اند.

کریم بنزما که در این مسابقه دو گل زد هم گفت: ما از این برد راضی هستیم چون این سه امتیاز خیلی مهم است که در خارج از خانه کسب نموده ایم. ما می خواهیم به همین ترتیب ادامه دهیم. ما می خواهیم در لالیگا در این فصل عالی کار کنیم. من 10 سال است که اینجایم و همیشه سخت برای تیم کوشش می کنم. من مشتاق زدن گل های فراوان هستم و می خواهم به تیم کمک کنم که قهرمانی به دست بیاورد. فوتبال فقط گلزنی نیست، بحث پیروزی در بازی ها و عالی بازی کردن هم هست. من کوشش خواهم کرد که گل های زیادی بزنم تا به تیم کمک کنم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 24

به "مصاحبه مارسلو، اولین حاشیه برای لوپتگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه مارسلو، اولین حاشیه برای لوپتگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید