پراندلی: نمی خواستم ایتالیا با اسپانیا بازی محبت آمیز برگزار کند

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا اعلام نمود ترجیح می داد شاگردان به جای تیم ملی اسپانیا، مقابل حریفی دیگر بازی تدارکاتی خود را انجام می دادند.

پراندلی: نمی خواستم ایتالیا با اسپانیا بازی محبت آمیز برگزار کند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی که شاگردانش فرداشب در دیداری محبت آمیز به مصاف تیم ملی اسپانیا می روند تاکید نمود ترجیح می داد آتزوری به جای اسپانیا با یک حریف دیگر روبه رو می شد، چون این نتیجه می تواند تاثیر منفی بر اردوی لاجوردی پوشان در فاصله باقی مانده تا جام جهانی 2014 بگذارد.

پراندلی در یک کنفرانس خبری پیش از سفر تیمش به مادرید گفت: من نمی خواستم این بازی محبت آمیز برگزار گردد، چون مطمئنم تا 3 ماه دیگر در جام جهانی با هم روبه رو خواهیم شد و به همین خاطر نتیجه بازی فردا (چهارشنبه) ممکن است تاثیر منفی بر تیم ملی داشته باشد. اگر ما این بازی را ببریم مردم و طرفداران ایتالیا این تصور را پیدا می نمایند که ما باید حتماً به نیمه نهایی جام جهانی برسیم و این یک فاجعه است.

سرمربی آتزوری در ادامه درباره آینده اش در تیم ملی ایتالیا و همچنین انتقادی که آنتونیو کونته، سرمربی تیم یوونتوس از وی انجام داده است، گفت: در حال حاضر من قصد دارم در تیم ملی بمانم، چون پروژه فنی ما در این تیم هنوز به خاتمه نرسیده است. اخباری که در خصوص تمایل من به تمدید قرارداد وجود دارد درست است و من به ماندن فکر می کنم. البته بعضی چیزها در این فرایند تغییر نموده است. من خواسته هایم را به کسی تحمیل نمی کنم بلکه فقط به دنبال انجام پروژه فنی تیم هستم. در اواسط ماه مارس درباره این موضوع تصمیم گیری خواهیم کرد.

یکی از بازیکنانی که پراندلی به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت نموده است، جورجو کیه لینی مدافع تیم یوونتوس است که هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رهایی نیافته و حتی خود یوونتوسی ها نیز برای استفاده از او دربازی های شان احتیاط می نمایند. فراخوانده شدن کیه لینی به اردوی آتزوری با واکنش شدید آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس و انتقاد وی از پراندلی همراه بود.

پراندلی در واکنش به انتقاد سرمربی بانوی پیر گفت: من این حق را دارم که هر بازیکنی که می خواهم به اردوی تیم ملی دعوت کنم. من شب گذشته با پزشک تیم یوونتوس تماس گرفتم و او خاطرنشان کرد که وضعیت کیه لینی روبه راه است. خود او هم این موضوع را تایید کرد.

یکی دیگر از تصمیمات جنجال برانگیز پراندلی برای انتخاب اعضای تیمش جهت بازی محبت آمیز با اسپانیا، دعوت نکردن از دانیله دروسی، هافبک با تجربه تیم رم است که طبق ادعای رسانه های ایتالیایی دلیل آن درگیری فیزیکی دروسی با مائورو ایکاردی در بازی شنبه شب تیم های رم و اینتر بوده است.

سرمربی پیشین فیورنتینا در این خصوص توضیح داد: در خصوص بعضی حرکات این من هستم که قضاوت می کنم. دوست ندارم در جام جهانی تیمم به خاطر سر زدن چنین حرکاتی از یکی از بازیکنان، 10 نفره گردد.

پراندلی در خاتمه درباره پیراهن تازه رونمایی شده تیم ملی ایتالیا که کمپانی پوما آن را فراوری نموده است هم عنوان نمود: پیراهن اول ما طبق معمول آبی یقه هفت است اما پیراهن دوم مان سفید رنگ با خطوطی عمودی به رنگ آبی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 433

به "پراندلی: نمی خواستم ایتالیا با اسپانیا بازی محبت آمیز برگزار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: نمی خواستم ایتالیا با اسپانیا بازی محبت آمیز برگزار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید