معرفی رقبای کاراته کاهای ایران در قهرمانی دنیا

به گزارش مجله آزات وب، بیست و چهارمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی دنیا در اسپانیا قرعه کشی شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

معرفی رقبای کاراته کاهای ایران در قهرمانی دنیا

به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی دنیا در اسپانیا از صبح سه شنبه - 15 آبان - با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور شروع می گردد که قرعه کشی این پیکارها بعدازظهر دوشنبه انجام شد و نمایندگان کشورمان در دو بخش کاتا و کومیته زنان و مردان حریفان خود را شناختند.

رقبای کاراته کاهای ایران پس از انجام قرعه کشی به قرار زیر معرفی شدند و نمایندگان ایران باید مقابل آن ها به روی تاتامی بروند:

کاتای انفرادی (بانوان)

فاطمه صادقی با ریم داغی از تونس مسابقه می دهد و در صورت برد با برنده تیم wkf و اسکاتلند رو به رو خواهد شد.

کاتای تیمی (بانوان)

تیم ایران با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده پس از یک دور استراحت با برنده اتریش و بلاروس روبه رو می گردد.

کومیته بانوان

وزن 50- کیلوگرم، سارا بهمنیار با کریستین ویچا از لاتویا روبه رو می گردد و در صورت برد با برنده چین و چک دیدار خواهد نمود.

وزن 55- کیلوگرم، فاطمه چالاکی با ایرنا شاریخینتا از بلاروس مسابقه می دهد و در صورت برد باید مقابل حریف تاجیکستانی قرار بگیرد.

وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور نیز در نخستین گام با فریدا آبیوآ از آذربایجان دیدار می نماید و در صورت برد باید با حریفی از بلژیک مبارزه کند.

وزن 68- کیلوگرم، پگاه زنگنه نیز ابتدا با سرلینز مارتینز از کوبا مبارزه می نماید و در صورت برد با برنده روسیه و مونتنگرو مصاف می نماید.

وزن 68+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی در دور اول استراحت می نماید و سپس با برنده سنگال و مصر به روی تاتامی می رود.

کومیته تیمی ایران نیز در بخش بانوان ابتدا با سنگال و در صورت برد با برنده هلند و بلغارستان دیدار می نماید.

کاتای انفرادی (مردان)

ابوالفضل شهرجردی در دور اول استراحت و سپس با یوکی یوجیهارا از سوئیس دیدار می نماید.

کاتای تیمی (مردان)

تیم ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند در دور اول استراحت و سپس با برنده برزیل و روسیه مسابقه می دهد.

کومیته مردان

وزن 60- کیلوگرم، امیر مهدی زاده در دور اول با قرعه استراحت رو به رو است و سپس با گارسیا پایارس از پاناما رو به رو می گردد.

وزن 67- کیلوگرم، هامون درفشی پور نیز در دور اول استراحت و سپس با برنده کاستاریکا و کانادا دیدار می نماید.

وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری در نخستین گام با ویلیام انگم از سوئد مبارزه می نماید و در صورت برد با حریفی از چین رقابت می نماید.

وزن 84- کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب کاپیتان تیم ایران نیز در دور اول استراحت می نماید و سپس با آرناس زاپاتا از اسپانیا مبارزه خواهد نمود.

وزن 84+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده نیز ابتدا با عادلیت شادیکانوا از قرقیزستان دیدار می نماید و در صورت برد با برنده قطر و بلژیک رو به خواهد شد.

کومیته تیمی مردان ایران نیز در دور اول استراحت دارد و سپس با با برنده دیدار رومانی و ارمنستان مصاف خواهد داشت.

رقابت های قهرمانی دنیا از ساعت 10 صبح سه شنبه به وقت محلی و 12:30 به وقت ایران شروع می گردد و شش نماینده کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 92

به "معرفی رقبای کاراته کاهای ایران در قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رقبای کاراته کاهای ایران در قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید