معرفی لکسوس LS مدل 2022 با به روزرسانی های نو

به گزارش مجله آزات وب، ژاپنی ها تصمیم گرفته اند سدان خود را بار دیگر و برای مدل 2022 به روز نمایند. البته نباید در پی تغییرات بصری در لکسوس LS مدل 2022 بود؛ چراکه با فیس لیفتی مرسوم روبه رو نیستیم. در ادامه، به آنالیز به روزرسانی های این خودرو می پردازیم.

معرفی لکسوس LS مدل 2022 با به روزرسانی های نو

ازنظر قدرتی تغییری در مدل نو لکسوس LS مشاهده نمی گردد و همان پیشرانه 3.5 لیتر تویین توربو V6 برای این خودرو در نظر گرفته شده است که خروجی نهایت قدرت 416 اسب بخار و نهایت گشتاور 599 نیوتن متر را ثبت می نماید. جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک انتقال قدرت را انجام می دهد که با کالیبره شدن مجدد عملکرد بهتری را در تعویض دنده دارد. در کنار پیشرانه ذکرشده، پیشرانه هیبرید هم قابل سفارش است که مشخصات مدل قبل را دارد.

نمای روبه رو لکسوس LS مدل 2022 از سمت راست

لکسوس LS مدل 2022 از نمای روبه رو

قبلی 1 از 2 بعدی

مجموعه ایمنی هنوز هم تمام ویژگی های نسخه قبلی را دارد، اما با چند تغییر سخت افزاری و نرم افزاری همراه است. درمورد گزینه ها سیستم صوتی مارک لوینسون اکنون بر روی تریم پایه ‪ LS 500 ‬موجود است. این بدان معناست که دیگر لازم نیست برای لذت بردن از آن سیستم صوتی، گزینه دیگری را برای بسته های ارتقایافته انتخاب کنید.

تمامی تریم های لکسوس LS مدل 2022 به صورت استاندارد با سیستم ایمنی 2.5 پلاس لکسوس عرضه می گردد که شامل تمامی سیستم های ایمنی و یاری راننده می باشد. لکسوس می گوید لنز دوربین و رادار این خودرو ازنظر پاسخ و شعاع تشخیص بهبود یافته است. این برند بعلاوه اظهار داشته سیستم پیشگیری از برخورد LS بهتر از قبل عمل می نماید. این سیستم بعلاوه شامل هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک و تشخیص عابران پیاده و دوچرخه سواران است.

لکسوس می گوید که سیستم تعلیق و شاسی را برای سال 2022 تنظیم نموده اند. این سدان دارای فنر و دمپر اصلاح شده برای هندلینگ پیشرفته است. این خودروساز بعلاوه کوشش نموده است تا میله های ضدغلتش ضخیم تر را در جلو و عقب نصب کند که باعث می گردد پیچش در خم ها کمتر گردد. درنهایت آنها تعلیق متغیر تطبیقی‪ (AVS) ‬را تنظیم کردند.

نمای پشتی لکسوس LS مدل 2022

نمای پشتی لکسوس LS مدل 2022

قبلی 1 از 2 بعدی

لکسوس ES به روزشده به جلوپنجره نوی مجهز شده است که بر طراحی زیبای خودرو با مجموعه ای از اشکال متحدالمرکز L تأکید می نماید که از نشان جلوی لکسوس تشعشع می یابد. جلوپنجره با چراغ های جلو نو LED همراه است که با پالت رنگ اصلاح شده همراه می گردد و رنگ های ایریدیوم، خاکستری رگباری جایگزین نقره ای اتمیک، نقره ای لاینینگ و خاکستری سحابی می گردد.

تغییرات اضافی محدود است؛ اما مدل 2022 لکسوس ES به رینگ های به روزرسانی شده از جمله استاندارد 17 اینچی مجهز است. رینگ ها انتهای بلند ضخیم تری دارد که به صورت لایه لایه در ترکیبات V ساخته می گردد تا احساس ورزشی ایجاد نمایند. این سدان می تواند به رینگ های 18 اینچی به روزرسانی شده نیز مجهز گردد، درحالی که تیپ F Sport از رینگ های منحصربه فرد 19 اینچی استفاده می نماید که پوشش مشکی نوی دارد.

آگهی های خرید و فروش لکسوس

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2224

به "معرفی لکسوس LS مدل 2022 با به روزرسانی های نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی لکسوس LS مدل 2022 با به روزرسانی های نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید