مقاله: بیوگرافی متین ستوده بازیگر قد بلند لیسانسه ها

به گزارش مجله آزات وب، وی در مورد شوخی های سریال لیسانسه ها می گوید: من لر هستم و به لر بودنم افتخار می کنم اما در عین حال به جک هایی که دوستام میگن هم می خندم. ازنظر من هر چیزی که باعث بشه بخندیم و آسیبی به کسی وارد نکنه چه اشکالی داره، من خودم با خودم زیاد شوخی می کنم و خیلی خوب است که صدا سیما اجازه داد در این سریال با آن شوخی شود و این راه را برای شوخی با دیگر ارگان ها باز می کند.

مقاله: بیوگرافی متین ستوده بازیگر قد بلند لیسانسه ها

برای پیگیری فعالیت ها هنری و زندگی روزانه متین ستوده می توانید به آدرس اینستاگرام وی مراجعه کنید.

این بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی در سریال های خوبی با کارگردانان به نام و صاحب سبک همکاری کرده است ولی بازی نقش شیوا در سریال یادآوری شبکه آی فیلم در سال 92 او را بیشتر به مردم معرفی کرد و حضور این روزهایش در سریال محبوب و تماشایی لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت او را به شهرت بیشتری رسانده است. متین ستوده در این سریال نقش دختری بنام ترانه را ایفا می کند که لیسانس اش را گرفته و با پسری به اسم مسعود (امیر حسین رستمی) نامزد است که ازدواجشان با موانعی چون بیکار بودن و شرایط مالی نامناسب مسعود و مخالفت های پدر ترانه روبرو است.

متین ستوده از بزرگ ترین اشتباه زندگی اش نیز گفت: بزرگ ترین اشتباهی که در زندگی ام کردم که البته خودم مقصر نبودم این بود که بهترین اتفاق زندگی ام در بدترین شرایط ممکن افتاد و من خیلی بد با آن برخورد کردم. آدمی خیلی صادقانه من را دوست داشت و من اون موقع قدر احساس او را ندانستم و خیلی بی فکر اذیتش کردم و الان خیلی پشیمونم....

منبع مقاله: بیوگرافی متین ستوده بازیگر قد بلند لیسانسه ها

انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1951

به "مقاله: بیوگرافی متین ستوده بازیگر قد بلند لیسانسه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بیوگرافی متین ستوده بازیگر قد بلند لیسانسه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید