نون خ در آماده باش

به گزارش مجله آزات وب، کاظم نوربخش، بازیگر سریال نون خ درباره آغاز فصل چهارم این مجموعه گفت: همه بازیگران آماده و منتظریم که همین روزها تا انتها تابستان نون خ 4 را آغاز کنیم.

نون خ در آماده باش

بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ در گفت وگویی با ایسنا درباره کلید خوردن فصل چهارم این مجموعه طنز به کارگردانی سعید آقاخانی که پیش تر اعلام شده بود تا آخر تابستان 1401 این اتفاق می افتد، شرح داد: قرارمان آخر تابستان بود اما هنوز آغاز نشده، فکر می کنم نون خ 4 همین روزها کلید بخورد چون به ما گفته اند آخر شهریور و نهایتاً اوایل مهرماه کار آغاز می گردد، بنابراین هیچ کاری قبول نکردیم و آماده باش هستیم تا ان شاالله همین روزها کار را آغاز کنیم.

وی اظهار کرد: همه بازیگران آماده باش هستیم و تا جایی که من می دانم کسی کار نوی قبول نکرده تا فصل چهارم نون خ را آغاز کنیم. نون خ 4 برای پخش در نوروز و ماه رمضان 1402 تدارک دیده می گردد. امیدوارم مردم فصل چهارم را همانند سری های قبل دوست داشته باشند.

بازیگر نون خ در ادامه به نقش سلمان و اتفاقاتی که در فصل چهارم برای این شخصیت خواهد افتاد اشاره نمود و گفت: همانطور که پیش تر صحبت کردیم برای سلمان اتفاقات نوی در نون خ 4 خواهد افتاد که قطعاً مجذوب کننده تر خواهد بود که باید ببینیم. قطعاً مردم فصل نو با کاراکترهای نو را دوست خواهد داشت چون نون خ در فصل های گذشته ثابت کرد که سریال مخاطب پسندی است، بنابراین شکی نیست که فصل چهارم هم پیروز می گردد.

نون خ در آماده باش

نوربخش در سرانجام درباره اینکه گفته می گردد مخاطبان تلویزیون سیر نزولی داشته اند، اعلام کرد: بله. متاسفانه من هم معتقدم که تلویزیون طی این مدت مخاطبانش را به شدت از دست داده است اما چون خودم خیلی اهل تلویزیون تماشا نیستم! نمی توانم اظهارنظر جدی در این باره داشته باشم ولی فکر می کنم سریال نون خ مثل همواره حرفی برای گفتن داشته باشد و با فصل چهارم اتفاقات خوبی برای تلویزیون بیفتد. امیدوارم واقعا همینطور هم باشد.

سریال نون خ 4 به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی برای پخش از شبکه یک سیما فراوری خواهد شد.

نویسندگی این سریال را امیر وفایی عهده دار است.

تا به امروز سه فصل از این مجموعه به روی آنتن رفته است. فصل اول نون خ فروردین 1398 از شبکه یک پخش شد. نون خ 2 نیز فروردین ماه 1399 به روی آنتن رفت و فصل سوم این مجموعه نوروز 1400 پخش شد.

سعید آقاخانی، علی صادقی، سیروس میمنت، پاشا جمالی، ندا قاسمی، هدیه بازوند، سید علی صالحی، حمیدرضا آذرنگ، کاظم نوربخش، نسرین مرادی و ... از بازیگران اصلی مجموعه نون خ هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2261

به "نون خ در آماده باش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نون خ در آماده باش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید