تور اروپا ارزان: مقام ارشد اروپایی: مذاکرات وین به صورت منطقی پیش می رود

به گزارش مجله آزات وب، یک مقام ارشد اروپایی بیان کرد مذاکرات وین به نحوی منطقی پیش می رود و طرف های مذاکره کننده تعامل بر سر جزئیات بیشتر را شروع نموده اند.

تور اروپا ارزان: مقام ارشد اروپایی: مذاکرات وین به صورت منطقی پیش می رود

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از وال استریت ژورنال، یک مقام ارشد اروپایی روز آدینه در تبادل نظر با خبرنگاران فرایند مذاکرات وین را منطقی توصیف کرد.

این مقام ارشد اروپایی که وال استریت ژورنال به نامش اشاره نکرده است، در خصوص آخرین تحولات مرتبط با مذاکرات وین گفت: احساس من این است که مذاکرات به نحوی منطقی پیش می رود.

وی ادامه داد: انتظار می رفت که یک دولت نو، یک هیأت نو [ایرانی] روزهای بیشتری را در ابتدای دور نو صرف تبین دیدگاه های سیاسی خود کند و همین طور هم شد. آنها این کار را انجام دادند. سپس ما وارد جزئیات بیشتر شدیم. ما اکنون در مذاکرات در حال تعامل بر سر جزئیات بیشتر هستیم.

این مقام اروپایی اضافه کرد: مسلماً متن توافق 20 ژوئن [30 خرداد] یک مبنای مشترک برای کار [مذاکره] است. این متن هیچ یک از هیأت های مذاکره کننده را از ارائه پیشنهادات نو برای تغییر آن منع نمی کند.

وی در عین حال گفت که در متن تدوین شده در ماه ژوئن نیز 7 یا 8 مورد باز وجود داشته که باید در خصوص آنها مذاکره گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2151

به "تور اروپا ارزان: مقام ارشد اروپایی: مذاکرات وین به صورت منطقی پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: مقام ارشد اروپایی: مذاکرات وین به صورت منطقی پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید