نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون شمشیر بازی برگزار گردید

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی، طباطبایی نماینده وزارت ورزش و جوانان، خانم اسلامیان رئیس امور بین الملل کمیته، نماینده حراست کمیته ملی المپیک، دکتر باقر زاده رییس فدراسیون شمشیربازی، پیمان فخری دبیرفدراسیون و اعضای کادر فنی تیم ملی شمشیر بازی برگزار شده بود کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک گفت: برگزاری بازیهای آسیایی 2018 در سه شهراندونزی که مسافت زیادی هم با یکدیگر دارند قطعا نمی تواند همچون بازیهای آسیایی اینچئون و گوانجو متمرکز باشد به همین دلیل با برگزاری چنین نشست هایی سعی داریم ضمن آشنایی با روند آماده سازی تیمها، هماهنگی های لازم و بدون دغدغه ای برای حضور در این رقابتها را فراهم آوریم.

نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون شمشیر بازی برگزار گردید

وی ادامه داد: شمشیربازی طی سالهای اخیر به روند رو به رشد خود ادامه داده و انصافا در این مدت آرامش خوبی بر این رشته حاکم بود و به امید خدا در بازیهای آسیایی جاکارتا شاهد ادامه این روند موفقیت آمیز خواهیم بود.

سپس اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت برتیمهای ملی عنوان داشت:متاسفانه میزبان و کمیته برگزارنماینده بازیهای آسیایی بارها قوانین و ماده های ورزشی را تغییر داده که البته در شمشیر بازی این مشکل وجود ندارد و با کادر فنی با تجربه ای که در شمشیر بازی می بینیم و زحمات مسئولین آن قطعا نتایج بهتری خواهند گرفت.

سپس خانم اسلامیان مسئول واحد بین الملل کمیته ضمن اشاره به نحوه برگزاری رقابتهای شمشیر بازی در جاکاتار در 12 ماده عنوان داشت که برای بازیهای المپیک نوجوانان 2018 نیز رقابتهای انتخابی آن در دو مرحله می باشد که 3 دختر و 3 پسر می توانند سهمیه کسب نمایند.

در سرانجام دکتر باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیر بازی گفت: به رغم مسائل اقتصادی بخوبی توانستیم فدراسیون را اداره و همیشه تیم ملی خوبی را راهی رقابتهای برون مرزی کنیم و امیدوارم بچه ها با کوشش کادر فنی بتوانند این روند را تا بازیهای آسیایی جاکارتا ادامه داده و حتی در فینال کره ای را شکست دهند.

وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم در بخش سابر حداقل بتوانیم سه مدال کسب کنیم که کوشش ما بر اینست که یکی از این مدال ها طلا باشد.

دکتر طباطبایی نیز ابراز داشت:وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در کنار هم تمام کوشششان اینست که کاروانی آماده راهی بازیهای آسیایی اندونزی نمایند و وزارت ورزش و جوانان حمایت همه جانبه ای برای حضور قدرتمندانه فدراسیون ها در این رقابتها خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 485

به "نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون شمشیر بازی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون شمشیر بازی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید