نقطه ضعف پرسپولیس در پنج هفته ابتدایی، راه دروازه ها گم شده بود!

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در پنج بازی ابتدایی خود در لیگ برتر صاحب سه پیروزی و دو شکست شده است تا سرخپوشان برای بازگشت به جهت موفقیت نیازمند برد در دیدار با شهرخودرو باشند.

نقطه ضعف پرسپولیس در پنج هفته ابتدایی، راه دروازه ها گم شده بود!

پرسپولیس که در سه فصل گذشته رقابت های لیگ برتر پیروز به کسب قهرمانی در لیگ برتر و همچنین قهرمانی در فصل گذشته جام حذفی شده بود این روزها کمترین گل زده را در بین تیم های بالای جدول دارد تا باعت نگرانی هوادارانش گردد.

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس که در نشست خبری پس از باخت پرسپولیس مقابل سپاهان از عدم گلزنی تیمش ابراز نگرانی نموده بود مشکل مهاجمان خود را نداشتن اعتماد به نفس دانست.

بهتر بود سرمربی سرخپوشان پایتخت قبل از اینکه باخت تیمش مقابل سپاهان را به دلیل بی دقتی در زدن ضربات آخر مهاجمان پرسپولیس عنوان کند نگاهی به آمار می کرد.

تیمی که در پنج بازی تنها 12 شوت در چارچوب داشته است. پرسپولیس در سه دیدار خود مقابل پارس جنوبی جم، استقلال تهران و سپاهان اصفهان تنها توانسته است یک شوت در هر بازی به سمت چارچوب حریف خود بزند.

کالدرون در حالی مدعی است آمار دوندگی و میزان مالکیت توپ تیمش اندازه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپاست که شاگردانش در جریان باخت دو بر صفر مقابل سپاهان تنها 50/5 درصد ازتوپ را در جریان نود دقیقه در اختیار داشت. مالکیت توپی که در جریان باخت مقابل تراکتور در هفته دوم نیز 49 درصد بود. سرخ ها در سه دیداری که پیروز میدان شدند بالای 50 درصد مالکیت توپ داشتند. آنها با میانگین تصاحب توپ 55درصدی خود پیروز به پیروزی مقابل پارس جنوبی، استقلال و صنعت نفت آبادان شدند.

این آمار نشان می دهد سرخ ها در فصل جدید زمانی پیروز به چشیدن طعم پیروزی شده اند که در طول بازی، بیشتر از حریف خود توپ را در اختیار داشته اند.

آمار تعداد پاس های پرسپولیس نیز نشان می دهد آنها بطور میانگین در پنج بازی گذشته خود 411 پاس در هر مسابقه داده اند. سرخپوشان در دیدار مقابل نفت آبادان 558 پاس ردو بدل کردند که آماری منحصر بفرد محسوب می گردد. البته همین تیم در دیدار مقابل تراکتور تنها 366 پاس داد که نشان دهنده آمار پرفراز و نشیب سرخپوشان است.

سرخپوشان پایتخت درحالی برای چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر مبارزه می نمایند که نسبت به مدت مشابه فصل گذشته، هم امتیاز است اما سرخ ها با برانکو در فصل گذشته تنها یک باخت کسب نموده بودند و پرسولیس در پنج هفته ابتدایی دو شکست را با کالدرون متحمل شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 513

به "نقطه ضعف پرسپولیس در پنج هفته ابتدایی، راه دروازه ها گم شده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقطه ضعف پرسپولیس در پنج هفته ابتدایی، راه دروازه ها گم شده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید