خبرنگاران از دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان تا درد دل های ستاره پرسپولیس

به گزارش مجله آزات وب، تهران- خبرنگاران- بسته فوتبالی خبرنگاران در روز هفدهم تیرماه به تیم ملی ایران، باشگاه پرسپولیس، استقلال، محرومیت یک ساله آقای سرمربی و نیمکت بارسلونا اختصاص دارد.

خبرنگاران از دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان تا درد دل های ستاره پرسپولیس

سه شنبه هفدهم تیرماه هم به پایان خودش رسید و بازهم اتفاقات متنوعی در فوتبال کشورمان و همچنین خارج از کشورمان رخ داد که در بسته خبری فوتبالی امروز مهمترین آنها را باهم مرور می کنیم.

اسکوچیچ مسیرش را از کی روش و ویلموتس جدا کرد

دراگان اسکوچیچ برای صحبت آمده است. او آمده تا مسائل احتمالی را با مذاکره برطرف کند و این یعنی مسیری مخالف مسیری که کی روش رفت. در ادامه همراه با این گزارش باشید.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون: هم فحش خوردم، هم محروم شدم

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره بازی فینال مس سونگون و گیتی پسند اظهار داشت که در این بین محرومیت یک ساله علی افضل، سرمربی تیم قهرمان از همه سنگین تر بود. در همین رابطه خبرنگاران، گفت وگویی با افضل انجام داد که در اینجا آن را می توانید دنبال کنید.

مدیرعامل باشگاه نساجی خواستار تغییر محل دیدار تیمش با نفت آبادان شد

ماجراهای کرونایی شدن بازیکنان و اعضای تیم فولاد خوزستان و همچنین استقلال تهران باعث شده تا تیم ها با حساسیت بیشتری به ادامه مسابقات نگاه کنند. به همین دلیل باشگاه نساجی به دلیل شرایط قرمز آبادان، خواستار تغییر مکان برگزاری بازی اش با این تیم شده است.

واکنش آقای خاص به درگیری در تاتنهام: زیبا

تاتنهام پیروز شد در دیداری سخت با یک گل از سد اورتون بگذرد و دوباره در موقعیت کسب سهمیه اروپایی قرار بگیرد. یکی از اتفاقات عجیب این دیدار، درگیری هوگو لوریس و سون هیونگ مین در پایان نیمه نخست بود. ماجرای این درگیری و همچنین واکنش مورینیو را در اینجا بخوانید.

رسول پناه: یک خط هم علیه برانکو شکایت نکردیم

مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از برانکو ایوانکوویچ صحبت های جالبی را بر زبان آورده و شایعه شکایت چندین صفحه ای علیه اقای سرمربی را تکذیب کرده است.

تیم ملی فوتبال ایران به مصاف ازبکستان می رود

تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده سازی برای مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت های آسیا قرار است 2 دیدار تدرکاتی در شهریورماه داشته باشد. یکی از این 2 بازی در تاریخ 17 شهریور برابر ازبکستان خواهد بود. تیم ملی در این سال ها بارها به مصاف این تیم آسیای مرکزی رفته است. جزییات بیشتر به همراه صحبت های مهدی خراطی را در اینجا دنبال کنید.

بارتومئو: ستین در باسلونا می ماند/ از اخراج والورده پشیمان نیستم

بارتومئو این روزها مدام با رسانه ها در حال صحبت کردن است. او پس از اینکه اظهار داشت مسی در بارسا می ماند حالا مدعی شده ستین به کار خود در جمع کاتالان ها ادامه می دهد. او همچنین از والورده حرف زده است که در ادامه می خوانید.

رسن: هواداران پرسپولیس تنها دلیل بازگشتم بودند/بازهم وعده ها محقق نشد

بشار رسن ناراحت است. از اینکه بازهم سرخ ها به وعده های خود جامه عمل نپوشاندند. با این حال او در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران از دلایل ماندنش و تحمل این اوضاع هم گفته است.

سعادتمند: استقلال دروغ نمی گوید

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گزارش های ماهیانه خود این بار نیز راجع به مسائل مختلف پیرامون باشگاه صحبت کرده است. متن صحبت او را در اینجا دنبال کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1231

به "خبرنگاران از دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان تا درد دل های ستاره پرسپولیس" امتیاز دهید

862 کاربر به "خبرنگاران از دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان تا درد دل های ستاره پرسپولیس" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران از دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان تا درد دل های ستاره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید