نهمین نشست تخصصی بسته بندی صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

به گزارش مجله آزات وب، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نهمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی در صنایع دستی به میزبانی شهرکرد برگزار خواهد شد.

نهمین نشست تخصصی بسته بندی صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد رئیسی امروز یکشنبه 19 آبان 98 با اعلام این خبر اظهار کرد: این نشست تخصصی با چهار موضوع تجاری سازی، طراحی و گرافیک، برندینگ و مبانی بسته بندی روز سه شنبه 28 آبان 98 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد برگزار می شود.

او اضافه نمود: برای شرکت کنندگان در نهمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی در صنایع دستی به میزبانی شهرکرد با حضور استادان ملی و استانی گواهینامه آموزشی پایان دوره به مدت چهار ساعت صادر خواهد شد.

رئیسی شرح داد: بسته بندی، برندسازی، هویت بخشی به تولیدات صنایع دستی از مهم ترین دستاوردهای برگزاری نهمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی در صنایع دستی کشور به میزبانی شهرکرد است.

رئیسی اضافه نمود: تجاری سازی نوعی نوآوری در کسب و کار برای ایجاد شغل و تقویت تولید ملی است که زمینه فروش بیشتر صنایع دستی تولیدی را فراهم می کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 638

به "نهمین نشست تخصصی بسته بندی صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین نشست تخصصی بسته بندی صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید