هشدار آمریکا و اروپا به روسیه درباره سلامت الکسی ناوالنی

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی تلگراف، آمریکا و اروپا به روسیه درباره سلامت الکسی ناوالنی هشدار دادند.

هشدار آمریکا و اروپا به روسیه درباره سلامت الکسی ناوالنی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در همین رابطه آمریکا هشدار داد که اگر الکسی ناوالنی، در زندان جان خود را از دست بدهد، این اتفاق عواقبی برای مسکو به بار خواهد داشت.

ناوالنی در اعتراض به شرایط خود در زندان دست به اعتصاب غذا زده است. اتحادیه اروپا، انگلیس، فرانسه و آلمان نیز در مورد شرایط ناوالنی ابراز نگرانی نموده اند.

الکسی ناوالنی از مخالفان سرسخت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، است. او 44 سال سن دارد و به اتهام اختلاس در زندان است.

وی از 18 روز پیش وارد اعتصاب غذا شد و حالا پزشکان می گویند که در صورت ادامه شرایط، به زودی جان خود را از دست می دهد.

ناوالنی خواهان آن است که پزشکان مورد نظر خود به مداوای او بپردازند. مسئولان زندان این خواسته را رد نموده اند و همین باعث شد که ناوالنی دست به اعتصاب غذا بزند. پزشکان مورد تایید ناوالنی، بعد از مشاهده نتایج آزمایش خون او می گویند که ناوالنی احتمالاً دچار نارسایی کلیه شده است. او از حدود سه ماه پیش در زندان به سر می برد.

در مورد فشار کشورهای غربی به روسیه، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا، به شبکه خبری سی ان ان گفت که اگر ناوالنی در زندان جان بدهد این امر برای روسیه عواقبی به همراه خواهد داشت.

پیشتر نیز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، در این زمینه گفته بود که برخورد با الکسی ناوالنی کاملا غیرمنصفانه و نامناسب بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1746

به "هشدار آمریکا و اروپا به روسیه درباره سلامت الکسی ناوالنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار آمریکا و اروپا به روسیه درباره سلامت الکسی ناوالنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید