همایش یک سفر یک تجربه، ویتنام و ایندوچاینا

به گزارش مجله آزات وب، همایش یک سفر یک تجربه، ویتنام و ایندوچاینا

وقتی سفرمان آغاز شد کدام دیدنی ها را ببینیم؟ در خصوص هزینه ها چقدر اطلاعات داریم؟ تجربه های خبرنگاران از سفرهای قبلی در تمام این موارد به شما یاری خواهد نمود. پس اصلاً نگران نباشید. با خیال راحت در همایش یک سفر یک تجربه، ویتنام و ایندوچاینا شرکت کنید تا در گفت و گویی صمیمانه اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم و با کمال میل به سؤالات تان پاسخ دهیم.

همایش یک سفر یک تجربه، ویتنام و ایندوچاینا

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

چرا ایندوچاینا؟

ایندوچاینا منطقه ای است در جنوب شرق آسیا شامل کشورهای ویتنام، لائوس و کامبوج. دلیل این نامگذاری تأثیر هند و چین بر فرهنگ این کشورهاست. از میان این سه کشور ویتنام بیشتر از همه تحت تاثیر چین بوده. طبیعت بی نظیر و فرهنگ منحصر به فرد ویتنام دلیل مهم سفر بسیاری از گردشگرها به این کشور است. در لائوس بسیاری از سنت های فراموش شده آسیایی هنوز زنده هستند. مناظر لائوس احتمالا شما را یاد فیلم ها می اندازد. اما کامبوج چطور؟ مطمئناً در کامبوج قرار است چیزی بیشتر از معابد معروف و سواحل زیبا ببینید. پس با خبرنگاران همراه شوید. خبرنگاران، در این همایش اطلاعات بیشتری در خصوص این کشورها در اختیار شما قرار خواهد داد. عکس ها و فیلم های اختصاصی خبرنگاران از ایندوچاینا و گفت و گو در فضایی محبت آمیز به شما یاری می نماید برای یک سفر فوق العاده آماده شوید.

چرا ویتنام؟

تعداد گردشگران ویتنامی در سال 2017 رشد 31.2 درصدی داشته و این یعنی ویتنام در دل گردشگران خود را جا نموده و در حال پیشرفت است. ویتنام چه جاذبه ای دارد برای این مقدار رشد در جذب توریست؟ چرا این روزها گردشگران توجه شان به سمت ویتنام جلب شده؟ اگر گردشگری و سفر را به صورت حرفه ای دنبال می کنید، شرکت در این همایش را به شما توصیه می کنیم.

چه مطالبی در همایش مطرح می گردد؟

در این همایش مانند همایش های پیشین یک سفر یک تجربه، پای صحبت کریم شادفر می نشینیم تا ایندوچاینا و ویتنام را به عنوان یک مقصد گردشگری جذاب، بهتر بشناسیم. فرصت پرسش و پاسخ برای تمام شرکت کنندگان در این همایش وجود دارد.

  • چطور به ویتنام و ایندوچاینا سفر کنیم؟
  • جاذبه های ویتنام و ایندوچاینا کدامند؟
  • فستیوال ها و رویدادهای مهم ویتنام و ایندوچاینا کدامند؟
  • چه تفریحاتی در ویتنام و ایندوچاینا وجود دارد؟
  • هزینه ها و قیمت های تور ویتنام و ایندوچاینا چقدر است؟
  • برنامه پیشنهادی خبرنگاران برای سفر به ویتنام و ایندوچاینا چه خواهد بود؟
  • پخش عکس و فیلم اختصاصی از سفر خبرنگاران به ویتنام و ایندوچاینا

و خیلی سئوالات دیگر که هر گردشگر حرفه ای پیش از سفر به یک مقصد خارجی حتما در ذهن دارد؛ ما به همه آنها پاسخ خواهیم داد.

قرعه کشی یک میلیون تومانی

در این همایش قرعه کشی هم داریم. اعتبار یک میلیون تومانی سفر به ویتنام و ایندوچاینا جایزه قرعه کشی این همایش خواهد بود. هنگام ورود به سالن، همکاران ما برگه ای را به شما خواهند داد تا در آن مشخصات تان را بنویسید. حتما در قرعه کشی خبرنگاران ثبت نام کنید و شانس خود را برای سفر به ویتنام یا ایندوچاینا، با جایزه یک میلیون تومانی، امتحان کنید.

از شما پذیرایی خواهد شد

در خاتمه بسیار راضی خواهیم شد تا در فضایی محبت آمیز در کنار شما باشیم، گلویی تازه کنیم و گپ و گفت صمیمانه ای داشته باشیم. در خاتمه همایش فرصت مناسبی خواهد بود تا مسافران خبرنگاران با یکدیگر به گپ و گفت محبت آمیز ای بپردازند و تجربیات شان را در ارتباط با خبرنگاران با هم به اشتراک بگذارند. منتظرتان هستیم.

چطور در همایش شرکت کنم؟

این همایشرایگاناست و نیازی بهثبت نام ندارد.

تاریخ برگزاری: دوشنبه 29 آبان ماه

ساعت همایش:18:00 الی 20:00

محل همایش:باغ موزه قصر

آدرس:تهران، انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، میدان پلیس، باغ موزه قصر، سالن مارکوف

تلفن روابط عمومی: 02141663000 داخلی 4

منبع: دالاهو
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 567

به "همایش یک سفر یک تجربه، ویتنام و ایندوچاینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش یک سفر یک تجربه، ویتنام و ایندوچاینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید