وستهام در خانه اش مغلوب کریستال پالاس شد

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس با شکست خانگی شاگردان سم آلاردایس برابر کریستال پالاس آغاز شد.

وستهام در خانه اش مغلوب کریستال پالاس شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16:15 امروز (شنبه) با انجام ملاقاتی بین دو تیم وستهام و کریستال پالاس شروع شد. این بازی که در حضور 34 هزار تماشاگر در خانه وستهام برگزار گردید با شکست 3 بر یک این تیم پایان یافت. کریستال پالاس در این ملاقات توسط گلن مورای (41 و 63) و اسکات دان (51) به گل رسید و تک گل وستهام را انر والنسیا در دقیقه 76 به ثمر رساند.کریستال پالاس در حالی پیروز این میدان لقب گرفت که از دقیقه 71 در پی اخراج گلن مورای 10 نفره بازی کرد.

شاگردان آلن پاردو با این پیروزی خارج از خانه 30 امتیازی شدند و به رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردند. وستهام هم 39 امتیازی باقی ماند و تغییری در رده هشتمی اش به وجود نیامد. روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس تماشاگر ویژه این بازی در استادیوم بولین گراند بود.

در ادامه این رقابت ها از ساعت 18:30 امروز پنج ملاقات همزمان به توضیح زیر برگزار می گردد:

برنلی - سوانزی

منچستریونایتد - ساندرلند

نیوکاسل - استون ویلا

استوک سیتی - هال سیتی

وست برومویچ - ساوتهمپتون

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فردا (یکشنبه) با انجام دو ملاقات پیگیری می گردد که از ساعت 15:30 لیورپول در استادیوم آنفیلد پذیرای منچسترسیتی است و از ساعت 17:35 هم آرسنال در استادیوم امارات شهر لندن از اورتون میزبانی می نماید.

در جدول رده بندی این مسابقات، چلسی با 60 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد، منچسترسیتی 55 امتیازی در مکان دوم ایستاده است و آرسنال با 48 امتیاز در رده سوم جای دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 786

به "وستهام در خانه اش مغلوب کریستال پالاس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وستهام در خانه اش مغلوب کریستال پالاس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید