وکلای مدیر ارشد هواوی: جرایم ادعایی آمریکا در کانادا جرم نیستند

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، این وکلا می گویند منگ وانژو که دختر مؤسس شرکت هواوی نیز هست نباید به هیچ وجه به آمریکا تحویل داده گردد، زیرا اقدامات وی بر اساس قوانین کانادا جرم محسوب نمی گردد.

وکلای مدیر ارشد هواوی: جرایم ادعایی آمریکا در کانادا جرم نیستند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

قرار است جلسه دادگاه برای رسیدگی به این موضوع روز دوشنبه در کانادا برگزار گردد. مدیر ارشد امور مالی هواوی به دور زدن تحریم های مالی آمریکا بر علیه ایران متهم شده و کاخ سفید خواهان استرداد وی به این کشور است.

هواوی برترین شرکت فناوری چین در دنیا است و پکن معتقد است اقدامات آمریکا بر علیه منگ وانژو با اغراض سیاسی در حال اجرا است و هدف از آن مقابله با رشد مالی روزافزودن چین است.

وکلای مدیر ارشد امور مالی هواوی می گویند آمریکا میخواهد دامنه تحریم های داخلی خود را به دیگر کشورها تسری دهد و به منظور قانع کردن مقامات کانادایی اقدامات منگ وانژو را کلاهبرداری جلوه دهد. این در حالی است که وی هیچ اقدام کلاهبردارانه ای انجام نداده است.

منگ وانژو در اواخر سال 2018 در فرودگاه ونکوور کانادا به درخواست دولت امریکا دستگیر شد و از آن موقع مورد پیگرد قضائی واقع شده است. وکلای وی می گویند بر اساس قوانین کانادا تجارت با ایران غیرقانونی نیست و لذا وی را نمی توان بدین علت به کلاهبرداری و تخلف متهم کرد. آنها تاکید می نمایند که کانادا نه تنها کسب و کار بانک ها را با سازمان ها و مؤسسات فعال در ایران قانونی می داند، بلکه آنها را به این کار تشویق هم می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 700

به "وکلای مدیر ارشد هواوی: جرایم ادعایی آمریکا در کانادا جرم نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکلای مدیر ارشد هواوی: جرایم ادعایی آمریکا در کانادا جرم نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید