پاکسازی کامل تیم شفر؛ 24 ساعت بعد

به گزارش مجله آزات وب، 24 ساعت بعد از جدایی وینفرد شفر از استقلال، دستیاران او نیز از استقلال رفتنی شدند تا استقلال به طور کامل از شفر و مجموعه اش پاکسازی گردد.

پاکسازی کامل تیم شفر؛ 24 ساعت بعد

ایران ورزشی - قابل پیش بینی بود. یعنی از همان لحظه ای که خبر تعلیق یا به همان معنای یومیه اش اخراج وینفرد شفر از استقلال رسانه ای شد، تعیین بود تیم او نیز دیگر در این باشگاه عمر به سامان نخواهد داشت و باید با استقلال خداحافظی کند. هر چه باشد در فوتبال به ویژه مارکت ایرانی رسم است که افراد اتوبوسی می آیند و اتوبوسی می روند حتی اگر قرار باشد این رفت و آمد میان شفر و مجیدی باشد که تا دیروز کنار هم روی نیمکت استقلال می نشستند. بدیهی بود که فرهاد پس از ارتقا پست در استقلال و بدل شدن به نفر اول تیم با دستیاران سرمربی سابق ادامه ندهد. به ویژه اینکه آنها غریبه هایی بودند که فلسفه وجودی شان روی نیمکت استقلال منوط به حضور سرمربی آلمانی بود و حالا که شفر نیست، برای آنها هم نباید جایی باشد.

با این حال عمر دستیاران پرتعداد شفر در استقلال بعد از 24 ساعت هم نبود. 24 ساعتی که از دقایق ابتدایی اش و بعد از نخستین تمرین مجیدی در قالب سرمربی در استقلال نشانه های آن هویدا بود. عصر دوشنبه و بعد از مراسم معارفه مجیدی در قالب سرمربی او به صراحت بیژن طاهری را به عنوان دستیار اول و نفر نخست تمرینات معرفی کرد و دامنه اختیارات کاپیتان سابق را وسیع تر از گذشته کرد. اتفاقی که دستیاران شفر در همان تمرین نخست را به حاشیه راند تا آنها تنها ناظر و تماشاگر تمرین نخست باشند و تعیین گردد که در تیم فنی فرهاد مجیدی جایی برای آنها وجود ندارد.

در زمانی که وینفرد شفر سرمربی استقلال بود مربی های خارجی این تیم نقش پررنگی در کارهای تاکتیکی در تمرین داشتند و حتی سرمربی آلمانی سابق استقلال میگوئل کولی را به عنوان دستیار اول خود معرفی نموده بود اما حضور فرهاد مجیدی در تمرین این تیم به عنوان سرمربی شکلی متفاوت داشت. با تصمیم مربی جوان استقلال بیشتر بیژن طاهری تمرینات استقلال را زیر نظر و وظیفه اجرای آن را بر عهده داشت اما سایر اعضای خارجی کادرفنی امروز نقش کمرنگی در اجرای تمرین ها داشتند و بیشتر در گوشه ای از زمین گوش به فرمان فرهاد مجیدی بودند تا بتوانند خواسته های او را اجرا نمایند.

بعد از این تمرین که خود گویای همه ماجرا بود، بالاخره حکم جدایی سه دستیار باقی مانده از کادر شفر صادر شد. در حالیکه بعد از جدایی وینفرد شفر و ساشا پسرش از استقلال مسئولان این باشگاه اعلام کردند که به جز این دو نفر که از کادر فنی جدا شدند، بقیه اعضای کادر فنی در تیم استقلال حضور خواهند داشت اما کولی، فورکل و فیلیپ آندریاس بعد از تماس مسئولان باشگاه با آنها در تمرین روز گذشته شرکت نکردند.

گفته می گردد علی خطیر معاون باشگاه استقلال خواهان عدم حضور آنها در تمرینات استقلال شده و به این ترتیب دستیاران شفر که در مراسم معارفه فرهاد مجیدی در تمرین این تیم حضور داشتند از جمع اعضای کادر فنی این باشگاه به طور رسمی جدا شدند تا کادر فنی استقلال کاملا خلوت گردد. بدین ترتیب تنها بیژن طاهری و اشکان نامداری به فرهاد مجیدی در بازی های آینده یاری خواهند کرد.

Zoom

فرهاد، فرزاد را می آورد؟

بعد از وینفرد شفر که پسرش را به کادر فنی استقلال آورد، برانکو ایوانکوویچ که با برادرش در کادر فنی پرسپولیس کار می نماید و علی دایی که دستیار اول اش برادرش است به نظر می رسد این احتمال وجود دارد که فرهاد مجیدی هم فرزاد را به عنوان سرپرست جدید این تیم معرفی کند. فرزاد مجیدی که در لیگ پانزدهم به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال فعالیت می کرد، با حضور فرهاد مجیدی به محل تمرین آمد و خوش و بش گرمی با امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه داشت تا احتمالا این شائبه پیش بیاید که این مربی ای جوان میخواهد برادرش را به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال معرفی کند هر چند که این خبر هنوز تایید شده نیست و کسی نمی داند دلیل دقیق حضور فرزاد مجیدی در محل تمرین چه بوده ولی به نظر می رسد فرزاد نفر جدی کادر استقلال خواهد بود.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 213

به "پاکسازی کامل تیم شفر؛ 24 ساعت بعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی کامل تیم شفر؛ 24 ساعت بعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید