خلیل زاده: به هیچ عنوان در کشور بی طرف بازی نخواهیم کرد

به گزارش مجله آزات وب، سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما به هیچ عنوان در کشور بی طرف بازی نخواهیم کرد و تن به این ذلت نمی دهیم.

خلیل زاده: به هیچ عنوان در کشور بی طرف بازی نخواهیم کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده پس از سرانجام جلسه فدراسیون فوتبال با نمایندگان تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در پاسخ به این پرسش که خبری مطرح شده مبنی بر اینکه باشگاه های ایرانی موافقت کردند که دو بازی پلی آف را خارج از ایران انجام دهند، گفت: ما به هیچ عنوان در کشور بی طرف بازی نخواهیم کرد. این خبری که شما مطرح کردید واقعیت ندارد و امروز هم به این امضایی که چهار باشگاه انجام دادند پایبند هستیم و در هیچ کشوری به غیر از ایران بازی نخواهیم کرد و تن به این ذلت نخواهیم داد. کشورهایی که به عنوان عضو هیئت رئیسه AFC هستند سفیر و کاردار در ایران دارند، می توانند گزارش بدهند که در ایران چه اتفاقی می افتد و چطور زندگی می نمایند. ما اگر به این کار تن بدهیم عملاً حرف آنها را تأیید کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که با الکویت بازی خواهند کرد یا خیر، توضیح داد: اگر باشگاه الکویت به ایران بیاید و بازی در ایران بازی انجام گردد بازی خواهیم کرد و در غیر این صورت خارج از ایران بازی نخواهیم کرد.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که قضیه استراماچونی به کجا انجامید، اظهار داشت: فعلاً نمی خواهم درباره هیچ موضوعی اظهارنظر کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 814

به "خلیل زاده: به هیچ عنوان در کشور بی طرف بازی نخواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: به هیچ عنوان در کشور بی طرف بازی نخواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید