پیغام رئیس فدراسیون هندبال در مورد نتیجه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش مجله آزات وب، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال طی پیامی در رابطه با نتیجه تیم ملی در نوزدهمین دوره قهرمانی مردان آسیا مطالبی را بیان نمود.

پیغام رئیس فدراسیون هندبال در مورد نتیجه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا

از سفر با قیمت تور سریلانکا زمستان 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال متن این پیغام به توضیح زیر است :

بنام خدا

با سلام و احترام

اینجانب از همه جامعه هندبال بخاطر حمایت و همراهی تیم ملی تشکر می کنم و خیلی متاسفم که علی رغم اینکه تا جهانی شدن تنها ده ثانیه فاصله داشتیم، این فرصت از دستمان رفت.

چیزی که همگان باید بدانند این بود که همه بازیکنان،کادر فنی و بقیه عوامل هم قسم شده بودند که این مهم اتفاق بیافتد و در این راه هم کوشش کردند ولی بعضی اتفاقات و اشتباهات باعث شد به نتیجه دلخواه نرسیم.

بنده قبلاً هم گفته بودم کار بسیار سختی پیش روی داریم، واقعا تیم های خوبی اینجا حضور داشتند، خصوصا تیم های گروه ما که قطر،کره جنوبی و کویت نود درصد قهرمانی های آسیا از آن این تیم ها بود و واقعا یک شبه هم به این نقطه نرسیده اند کما اینکه قطر و کره جنوبی دو تیم گروه ما فینالیست مسابقات شدند.

به نوبه خودم از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر می کنم و از جامعه هندبال بخاطر اینکه نتوانستیم خواسته آنها را برآورده کنیم پوزش می طلبم، انشالله با آسیب شناسی دقیق دلایل شکست های قبلی و فعلی با حضور کارشناسان و خبرگان امر و پیدا کردن راه حل قابل اجرا برای آنها در سایه حمایت و همدلی همه شما بزرگواران و حمایت بیش از پیش وزارت ورزش بتوانیم این رشته ورزشی را به صندلی در خور شأن خودش در آسیا برسانیم.

در ضمن جا دارد از حمایت های پیشکسوتان عزیز و واقعی هندبال، روسای کوششگر هیئت هندبال استان ها، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، صدا و سیما و... تشکر و قدردانی نمایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 744

به "پیغام رئیس فدراسیون هندبال در مورد نتیجه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام رئیس فدراسیون هندبال در مورد نتیجه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید