پیولی: آشفته بودیم و از فضاها استفاده نکردیم، بهای سنگینی برای اشتباهات مان پرداختیم

به گزارش مجله آزات وب، سرمربی تیم فوتبال میلان از رویکردی که شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل سالرنیتانا در پیش گرفتند ابراز نارضایتی کرد.

پیولی: آشفته بودیم و از فضاها استفاده نکردیم، بهای سنگینی برای اشتباهات مان پرداختیم

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست و ششم سری A ایتالیا در خانه سالرنیتانا به تساوی 2-2 رضایت دادند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تیم از نظر فنی و انتخاب های خود خوب بازی نکرد. ما آشفته بودیم، در پاس های خود دقت لازم را نداشتیم، از فضاها نهایت استفاده را نکردیم و بهای سنگینی برای اشتباهات ساده ای که داشتیم، پرداختیم.

وی افزود: ما بازی را قوی شروع کردیم و در نتیجه پیش افتادیم اما باید روی گل های سالرنیتانا متعادل تر می بودیم و بهتر موقعیت خوانی می کردیم. ما خیلی آشفته بودیم و چندین موقعیت خیلی خوب در نیمه دوم داشتیم تا فزونی را از آن خود کنیم، اما از آنها استفاده نکردیم. بابت این نتیجه ناامید هستیم چون بازی معمول خود را به نمایش نگذاشتیم. ناراحتیم چون می توانستیم بهتر بازی کنیم.

سرمربی میلان ادامه داد: نکته نگران کننده این است که ما بازی را خوب شروع کردیم اما سپس مرتکب اشتباهاتی شدیم و آشفتگی مان باعث شد تا روی گل های سالرنیتانا حواس مان پرت شود. نکته مثبت این است که ما به تساوی دست پیدا کردیم اما نمی توانیم انکار کنیم که برای برد به اینجا آمده بودیم. ما باید از اشتباهات خود درس بگیریم و در بازی بعدی بهتر عمل کنیم.

میلان با این تساوی 56 امتیازی شد و همچنان صدرنشین سری A ایتالیا است اما حالا شرایط را برای بازگشت اینتر 54 امتیازی به صدر جدول رده بندی فراهم کرد، تیمی که دو بازی کمتر انجام داده است. روسونری در بازی بعدی اش باید جمعه شب به مصاف اودینزه برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2138

به "پیولی: آشفته بودیم و از فضاها استفاده نکردیم، بهای سنگینی برای اشتباهات مان پرداختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: آشفته بودیم و از فضاها استفاده نکردیم، بهای سنگینی برای اشتباهات مان پرداختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید