چطور مسائل نرم افزاری بادزهای سامسونگ را رفع کنیم

به گزارش مجله آزات وب، سری بادزهای سامسونگ که با نام گلکسی Buds عرضه شده از قابلیت های پیشرفته و سبک طراحی مدرن و زیبا بهره می برد. این بادزها با هدف یاری به خلق برترین تجربه کاربران در هنگام کار، تفریح و هر چیز دیگری بین این دو حالت، طراحی شده اند و ممکن است مانند هر دستگاه دیجیتال دیگری دچار مسائل نرم افزاری شوند که بهره برداری کامل از قابلیت های آن را برای کاربران سخت و سخت می نماید.

چطور مسائل نرم افزاری بادزهای سامسونگ را رفع کنیم

در چنین لحظاتی شناخت راه چارهها و راه چاره ها می تواند باعث گردد تا مسائل و چالش های پیش آمده به سرعت رفع شوند. در ادامه هفت مورد از پرکاربردترین راه چارههای عیب یابی گلکسی بادزهای سامسونگ را معرفی نموده ایم.

قطع ارتباط گلکسی بادز با گوشی موبایل

اگر در زمان استفاده از گلکسی بادز، ارتباط آنها با گوشی موبایل تان به طور دائم قطع می گردد باید چند مورد را به سرعت آنالیز کنید:

  • از کیفیت بالای اتصال بلوتوثی بادز به گوشی مطمئن شوید. اتصال بلوتوثی بادز با سایر دستگاه ها تا فاصله نزدیک به 10 متر برقرار می گردد. توجه داشته باشید که این فاصله ممکن است در بعضی از محیط ها و مدل های گوشی متفاوت باشد.
  • نزدیک بودن به موانعی مثل دیوارها، روترها، تجهیزات الکترونیکی و امواج الکترومغناطیسی می تواند در اتصال بلوتوثی بادز اختلال ایجاد کند.
  • حتما آنالیز کنید که بادزها به درستی در گوش شما قرار گرفته باشند.
  • از به روز بودن نرم افزار بادز اطمینان پیدا کنید. این کار را می توانید به یاری اپلیکیشن Galaxy Wearable در سریع ترین زمان انجام دهید.
  • شرایط باتری بادز را آنالیز کنید. اگر ظرفیت باتری ها کم باشد ممکن است که اتصال هدفون ها با گوشی قطع گردد.

پخش صدای اخطار از بادزها

گوشی های هوشمند، تبلت ، ساعت های هوشمند و هدفون همگی دارای محدوده دمایی خاصی هستند که در آن دما برترین عملکرد را دارند. این دستگاه ها اگر در دمایی خیلی سرد یا گرم قرار بگیرند، ممکن است عملکرد مطلوبی نداشته باشند و مسائلی را برای کاربران ایجاد نمایند. بادزهای سامسونگ در زمانی که به دمای بالایی برسند و داغ شوند، به طور اتوماتیک اخطاری شبیه به بوق را پخش می نمایند. با شنیدن این اخطار حتما بادزها را از گوش تان خارج کنید و تا زمانی که کاملا خنک نشده اند آنها را در جعبه شارژ نگذارید و روشن نکنید.

شنیده شدن صداهای غیرعادی از بادزها

بادزهای سامسونگ به گونه ای طراحی شده که در زمانی که داخل گوش تان قرار نگرفته ، غیرفعال می گردد تا از مصرف بی فایده باتری آن جلوگیری گردد. اما اگر سنسورهای لمسی بادز به علت وجود لکه یا شیء خاصی کثیف باشد، ممکن است بادزها به به غلط تشخیص دهد که در داخل گوش شما قرار گرفته و به همین علت همان صدایی که در زمان برقراری اتصال به دستگاه شنیده می گردد را پخش کند. برای جلوگیری از این اتفاق همواره بادزها را تمیز نگه دارید و در زمانی که از آنها استفاده نمی کنید، بادزها را در داخل جعبه شارژ قرار دهید.

استفاده از یک بادز

اگر یکی از دو بادز را گم کردید یا یکی از آنها دچار نقص شد، این امکان را خواهید داشت تا با یک بادز همچنان از شنیدن موسیقی لذت ببرید. فقط برای این کار ضروری است تا حتما از دستگاهی بهره ببرید که قبلا به آن متصل شده اید.

مشاهده پیام حد مجاز صدا

گوشی های هوشمند و تبلت ها برای اینکه از آسیب های شنوایی به گوش های شما جلوگیری کند، قابلیت حد مجاز صدا را به اطلاع شما می رسانند. زمانی که با هدفون به گوشی یا تبلت متصل می شوید و صدا را زیاد می کنید، در صورت روشن بودن این قابلیت یک پنجره در دستگاه باز می گردد و شما را مطلع می نماید تا از حد مجاز صدا باخبر شوید.

شنیدن بوق متوالی در زمان سرانجام تماس

اگر پیش از به روز رسانی بادزها، گزینه Play tone when call ends را غیرفعال کنید، با بوق ممتد پس از سرانجام تماس روبرو نخواهید شد. روش دیگر برای جلوگیری از این اتفاق، به روز رسانی نرم افزار Galaxy Wearable است. اطمینان حاصل کنید که بادزتان به آخرین نسخه از نرم افزار Galaxy Wearable متصل است. در نهایت اگر هیچ کدام از این دو مورد مشکل را رفع نکرد، وارد قسمت تنظیمات دستگاه شوید، گزینه Calls alert and ringtone را انتخاب کنید و گزینه Play tone when call ends را غیرفعال کنید.

مسائل به روز رسانی نرم افزار گلکسی بادز

ممکن است برای به روز رسانی گلکسی بادز با مشکل رو به رو شوید. برای رفع مشکل خود از این هفت راه چاره یاری بگیرید:

  • دستگاهی که بادز به آن متصل است را چک کنید و مطمئن شوید که به اینترنت متصل است.
  • هدفون ها را حداقل سی دقیقه شارژ کنید.
  • اگر در طول به روز رسانی خطایی رخ داد، اپلیکیشن یا نرم افزار را کاملا ببندید.
  • مطمئن شوید که بادزها را به درستی به اپلیکیشن یا نرم افزار متصل نموده اید.
  • از به روز بودن سیستم عامل دستگاه خود مطمئن شوید.
  • نسخه آخر نرم افزار یا اپلیکیشنی که از آن برای به روز رسانی استفاده می کنید را نصب کنید.

و در نهایت اگر همچنان مسئله ای برای به روز رسانی داشتید، با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2082

به "چطور مسائل نرم افزاری بادزهای سامسونگ را رفع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور مسائل نرم افزاری بادزهای سامسونگ را رفع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید