چگونه 24 ساعت را در کوالالامپور بگذرانیم؟

به گزارش مجله آزات وب، اگر برنامه ای برای گردش یک روزه در کوالالامپور می خواهید یا در سفرتان به مالزی یک روز را در این شهر می گذرانید، پیشنهاد می کنیم 24 ساعت در این شهر را با برنامه ای بگذرانید که در ادامه شرح داده ایم.

چگونه 24 ساعت را در کوالالامپور بگذرانیم؟

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

توریست هایی که به کوالالامپور سفر می نمایند و توقف کوتاهی در این شهر دارند، می توانند با یک برنامه ریزی درست، در 24 ساعت بیشترین جاهای دیدنی کوالاللامپور را ببینند، غذاهای فوق العاده را امتحان نمایند و با برج های دوقلوی مالزی عکس بگیرند.

اگر قصد سفر به مالزی را دارید، می توانید با مشاهده تور مالزی و تور کوالالامپور، بهترین آفر تور از میان آژانس های مسافرتی همکار خبرنگاران را انتخاب نموده و به راحتی تور مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت خریداری کنید.

در ادامه برنامه سفری یک روزه تنظیم نموده ایم تا بتوانید از بهترین تفریحات کوالالامپور در سفرتان لذت ببرید.

هند کوچک و صبحانه چینی برای صبح

صبح را با یک کاسه سوپ نودل در Restoran One Sentral شروع کنید. این رستوران در مرکز Brickfields در نزدیکی محله ای قرار گرفته است که در آنجا اقامتگاه های ارزان وجود دارد.

در محله Little India در خیابان های رنگارنگی که با طاق نماهای زیبا تزئین شده است، قدم بزنید. معبدی صد ساله به نام Sri Kandaswamy Kovil و معبد دیگری به اسم Buddhist Maha Vihara در خیابان اسکات وجود دارد که می توانید سری به آن ها بزنید. اگر گرسنه هستید، از فروشگاه های ناسی کاندار در Jalan Tun Sambanthan، روتی کانای بخرید که نوعی نان هندی است.

در مرکز خرید تعداد زیادی کافه و فروشگاه با سیستم خنک نماینده بسیار قوی برای روزهایی که هوا به شدت گرم است، وجود دارد.

چایناتاون، لیک گاردنز و میمون ها برای بعد از ظهر

بعد از ظهر این برنامه شامل قدم زدن در چایناتاون و بازدید از لیک گاردن است. از مرکز خرید KL Sentral، ال آرتی سوار شوید و یک ایستگاه بعد، در Pasar Seni پیاده شوید. حتما از دستگاه ها توکن (token) بگیرید و آن را در جای امنی نگه دارید. توکن، بلیط های شبیه سکه هستند که در این سیستم حمل و نقل عمومی استفاده می شوند. چایناتاون در بخش شرقی پاسار سنی قرار گرفته است.

سنترال مارکت، معبد سری ماهاماریامان (قدیمی ترین معبد کوالالامپور) و پتالینگ استریت، از مکان هایی هستند که در این حوالی می توانید ببنید و در آن ها گردش کنید.

برای اینکه به Lake Gardens بروید، تاکسی یا ماشین کرایه کنید. لیک گاردنز دریاچه ای است که دورتادور آن با باغ های گل ارکیده احاطه شده است. اگر فقط 24 ساعت را در کوالالامپور می گذرانید، این بهترین فرصت برای دیدن میمون های وحشی است.

برج های پتروناس و فواره های KLCC برای عصر

گردش 24 ساعته ما در کوالالامپور، عصر را به برج های دوقلوی پتروناس اختصاص داه است. از دریاچه تاکسی یا Grab کرایه کنید و به KLCC بروید.روبروی مرکز خرید، درست جایی که توریست های دیگر ایستاده اند، چند عکس از برج ها بگیرید. از این مرکز خرید عبور کنید و به سمت پارک KLCC بروید.

جهت پیاده روی را دنبال کنید تا نماهای متفاوتی از پتروناس را ببینید. برای اینکه بهترین عکس ها را از این دو آسمان خراش بگیرید، پلی که درست پشت دریاچه قرار گرفته است، بهترین زاویه عکس را به شما می هد.

داخل مگامال KLCC، کیک و قهوه سرد سفارش دهید و یک ساعتی را استراحت کنید. تا ساعت 8، همین حوالی گردش کنید تا نمایش سمفونی فواره های آبی دریاچه KLCC شروع گردد.

سعی کنید قبل از ساعت 6 به برج های پتروناس برسید تا بتوانید یک بار در زمان روشنایی روز و بار دیگر هنگام غروب آفتاب و روشن شدن چراغ های برج، این دو آسمان خراش را ببینید.

گردش در محله های پر جنب و جوش کوالالامپور برای شب

اگر هنوز خسته نشده اید و برای تفریح بیشتر، انرژی دارید به Bukit Bintang بروید. اینجا محله ای شلوغ برای مسافران و کوله گردها است که رستوران های زیادی هم دارد که می توانید از میان آن ها وعده ای را انتخاب و نوش جان کنید.

شما می توانید علاوه بر مکان هایی که معرفی کردیم، فهرست کامل جاهای دیدنی کوالالامپور را در خبرنگاران مشاهده نموده و درباره جاذبه های آن اطلاعات کاملی به دست بیاورید. موقعیت مکانی هر جاذبه روی نقشه، امکانات آن ها و جاهای دیدنی رایگان در کوالالامپور را در خبرنگاران مشاهده کنید و سفرتان را بهتر برنامه ریزی کنید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 481

به "چگونه 24 ساعت را در کوالالامپور بگذرانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه 24 ساعت را در کوالالامپور بگذرانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید