چین و عراق جدی ترین رقیبان ایران در اینچئون هستند

به گزارش مجله آزات وب، سرمربی تیم والیبال نشسته ضمن ابراز رضایت از برگزاری هفتمین مرحله تمرینات در شهر اردبیل به روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: برگزاری این مرحله از تمرینات آماده سازی با آرامش خاصی همراه بود و کلیه ورزشکاران و کادر فنی بسیار متمرکز عمل کردند.

چین و عراق جدی ترین رقیبان ایران در اینچئون هستند

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

صائبی اضافه کرد: شرایط آب و هوایی اردبیل و پایین بودن دمای آن به نسبت تهران، این امکان را به ما داد که ملی پوشان را از حالا با شرایط جوی حاکم بر اینچئون آشنا کنیم و از این نظر در زمان برگزاری مسابقات به مشکل برنخوریم.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: دوازده ملی پوش دعوت شده به این تمرینات در آمادگی خوبی به سر می برند و از نظر فنی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

صائبی گفت: در آخرین مرحله تمرینات که متصل به اعزام نیز هست، از فشار تمرینات کاسته شده و بیشتر بر روی مرور تاکتیک ها و نیز برگزاری بازی های تیمی بین ملی پوشان تمرکز می کنیم.

وی با اشاره به ترکیب سنی ورزشکاران گفت: به نسبت دور قبل بازی های پاراآسیایی که در گوانجو برگزار گردید، تیمی جوان تر را اعزام می کنیم و در حال حاضر چهار ملی پوش جوان در اختیار داریم که در زمره والیبالیست های خوب کشورمان به شمار می روند.

سرمربی تیم ملی در مورد رقیبان ایران در این مسابقات گفت: تمام تیم ها به نسبت دور قبل بازی ها در کوشش بوده اند و قطعا پیشرفت نموده اند، اما در این میان دو تیم عراق و چین از مهم ترین رقبای ما به شمار می روند و در دور پیشین بازی ها نیز در فینال با چین روبرو شدیم که توانستیم با غلبه بر این تیم به عنوان قهرمان مسابقات شناخته شویم.

صائبی توضیح داد: در حال حاضر با در دست داشتن سهمیه مسابقات پارالمپیک 2016 از مسابقات جهانی لهستان، برنامه ریزی حضور در پارالمپیک را انجام داده ایم که اولین گام آن شرکت در بازی های پاراآسیایی و سرمایه گذاری در مورد ورزشکاران جوان و جدید است.

هفتمین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته که هم اکنون در شهر اردبیل در حال برگزاری است، دوم مهر خاتمه می یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 387

به "چین و عراق جدی ترین رقیبان ایران در اینچئون هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین و عراق جدی ترین رقیبان ایران در اینچئون هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید