کانون مساجد آخرین ایستگاه ترویج رویداد کتابخوانی رضوی در بندرعباس

به گزارش مجله آزات وب، کتابدار کتابخانه شیخ جعفر زمانی تختی شهر تخت در گفت وگو با خبرنگاران در بندرعباس، از روزهای پرکار پایانی رویداد کتابخوانی رضوی در هرمزگان اطلاع داد و گفت: پس از حضور در مدارس و محافل مختلف ادبی و فرهنگی، نمایشگاه ها، نشست های رسمی و ... در آخرین ایستگاه ترویج جشنواره کتابخوانی رضوی به سراغ کانون مساجد رفته ایم.

کانون مساجد آخرین ایستگاه ترویج رویداد کتابخوانی رضوی در بندرعباس

طیبه برخورداری افزود: این اتفاق با همکاری مشترک کانون مساجد شهر تخت و کتابخانه عمومی شیخ جعفر زمانی تختی با استقبال بچه ها و نوجوانان وخانواده ها همراه بوده است.

وی ادامه داد: تا کنون به کانون مساجد نبی اکرم نبوران شهر تخت، کانون مسجد امیرالمؤمنین اسلام آباد تخت، کانون شهید کشوری مسجد نبی اکرم تخت رفته ایم و تا قبل از سرانجام شهریور به همه کانون مساجد این بخش خواهیم رفت و رویداد کتابخوانی رضوی را معرفی می کنیم.

او افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی از بهمن ماه سال 1401 شروع شد و قرار بود تیرماه 1402 به اتمام برسد اما با استقبال فراوان، تا 31 شهریورماه امسال تمدید شد.

برخورداری افزود: پویش های کتابخوانی این رویداد شامل قصه گویی، معرفی کتاب وخوانش بخش هایی از کتاب است، شرکت نمایندگان در 4 گروه سنی (خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال) می توانند به صورت انفرادی کلیپ هایی با کیفیت در قالب فیلم تهیه و ارسال نمایند. آثار را نیز می توانند از کتابخانه های عمومی یا به وسیله لینک جشنواره دریافت نمایند.

دوازدهمین رویداد کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه معصومین و آموزه های آن به ویژه فرهنگ منور رضوی در همه گروه سنی و در قالب پویش کتابخوانی، هنرهای تجسمی، مسابقه کتابخوانی، داستان و شعر در حال برگزاری است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 شهریور 1402 بروزرسانی: 15 شهریور 1402 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2409

به "کانون مساجد آخرین ایستگاه ترویج رویداد کتابخوانی رضوی در بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون مساجد آخرین ایستگاه ترویج رویداد کتابخوانی رضوی در بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید